سرخط خبرها

یک بازیکن استقلال تا صبح نخوابید

  • کد خبر: ۱۷۹۷۳۲
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
یک بازیکن استقلال تا صبح نخوابید
محمد حسین مرادمند در نقش مدافع تبدیل به یکی از گلزنان استقلال در لیگ تبدیل شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی با ملوان می‌توانست برای محمد حسین مرادمند که آخرین گل استقلال دردربی را به ثمر رسانده بود، کابوس‌وار تمام شود، اما بعد از اینکه او به زعم داور یک پنالتی را تقدیم ملوان کرد و حسینی مانع از فرو ریختن دروازه‌اش شد، مدافع آبی نفسی به راحتی کشید.


این، اما پایان ماجرای مرادمند در بازی با ملوان نبود؛ مدافعی که حالا با گلزنی عجین شده و می‌رود تا تبدیل به یکی از گلزن‌ترین مدافعان این باشگاه شود. محمد حسین درحالی که دروازه ملوان با تسخیر ناشدنی جلوه می‌کرد در دقیقه ۸۰ به آسمان برخواست و با ضربه‌ای چکشی دروازه را باز کرد تا علاوه برآنکه روی آن موقعیتی که به ملوان تقدیم کرد، سرپوش بگذارد تبدیل به مرد ۳ امتیازی این بازی شود.

مرادمند به واقع در شب بازی با ملوان تا آستانه سوختن پیش رفته بود، اما همه عوامل دست به دست هم داد تا این مدافع به عالی‌ترین شکل ممکن جبران مافات کند و تبدیل به چهره خاص و ویژه این بازی شود.

هرچند که مرادمند وضعیت به وجود آمده را به نوعی مدیون حسینی هم هست، اما به واقع او با انگیزه خود به همه ثابت کرد که می‌شود در جریان یک بازی چه کار‌های بزرگی انجام داد از فرش به عرش رسید. مرادمند حقیقتا در بازی با ملوان نماد خواستن و بازگشت بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->