سرخط خبرها

تراکتور به دنبال دروازه‌بان جدید

  • کد خبر: ۱۷۹۹۰۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
تراکتور به دنبال دروازه‌بان جدید
نمایش ضعیف حسین پورحمیدی در چارچوب دروازه تراکتور تبریز باعث شده مدیران این باشگاه از همین حالا به فکر تقویت این پست باشند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسین پورحمیدی، دروازه‌بانی که در نقل و انتقالات سروصدای بسیاری به‌پاکرد و حتی بسیار موردتوجه باشگاه استقلال بود، این روز‌ها در بدترین اوضاع فنی قرار دارد و به‌زعم بسیاری از کارشناسان یک تنه مسبب دو باخت تراکتور در آغاز لیگ برتر شده است.  

پورحمیدی که با رقم قابل توجهی به باشگاه تراکتور تبریز برگشت به سبب درخششی که فصل پیش در ترکیب تیم آلومینیوم اراک داشت تیم‌های بسیاری را خواهان خود می‌دید، اما به دلیل قراردادی که با باشگاه تراکتور داشت ناچار به بازگشت شد تا فصل جدید را با تیم سابق خود شروع کند.


شروعی که برای تراکتوری‌ها هرگز خوش‌یمن نبوده و این دروازه‌بان تبدیل به یکی از عناصری شده که در دو باخت این تیم نقشی انکارناپذیر داشته است. عملکرد پورحمیدی به حدی نگران‌کننده بود که مدیران این باشگاه از همین حالا به فکر تقویت این تیم در قفس توری هستند و به دنبال راهی می‌گردند تا با اضافه کردن گزینه جدید بتوانند شوکی مثبت را به این پست وارد کنند.

با توجه به اینکه لیست تراکتور پر است، احتمال می‌رود پروسه جذب دروازه‌بان برای تراکتور تا نیم فصل طول بکشد. شاید هم سران تراکتور آن‌قدر اوضاع را آشفته ببینند که ناچار شوند نام یک بازیکن را خارج و با دروازه‌بان جدید به‌عنوان گزینه آزاد قرارداد را امضاکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->