دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
سرخط خبرها

جزئیات پرداخت وام‌ های مسکن

  • کد خبر: ۱۸۰۳۳
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
  • ۱
جزئیات پرداخت وام‌ های مسکن
بانک مسکن جزئیات پرداخت وام‌های مسکن ۱۳۰، ۱۴۰ و ۱۷۰ میلیون تومانی را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن اظهار کرد: افزایش سقف تسهیلات، پذیرش وکالت، ارایه تسهیلات به شکل مشاع به سازندگان و پذیرش اعتبارسنجی از سازندگان طرف قرارداد، هم اکنون برای سازندگان و مالکان در بافت‌های فرسوده فراهم شده است.

وی اصلی‌ترین قدم بانک برای تسهیل ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده را تخصیص تسهیلات ساخت از محل اوراق اعلام کرد و افزود: بانک مسکن علاوه بر ارایه تسهیلات از محل وجوه اداره شده بانک، با ارایه تسهیلات از محل اوراق به منظور رونق دادن به ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده موافقت کرده است.

به گفته علمداری، در حال حاضر مشکلات مربوط به وکالت برای مالکان و سازندگان حل شده است و بانک وکالت نامه را برای تخصیص اعتبار پذیرفته است. همچنین با توجه به اینکه پروژه‌ها در بافت‌های فرسوده به شکل مشارکتی انجام می‌شود مقرر شده است تا اعتبارسنجی علاوه بر مالکان، از سازندگان نیز پذیرفته شود. هم‌اکنون تسهیلات به شکل مشاع به سازندگان ارایه می‌شود و رقم تسهیلات نیز افزایش یافته است و به سازندگانی که دارای شرایط لازم باشند تسهیلات افزایش یافته، پرداخت می‌شود.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن رقم تسهیلات افزایش یافته در بافت‌های فرسوده را برای شهر تهران برای سازندگانی که فناوری‌های نوین ساخت را رعایت کنند ۱۷۰ میلیون تومان، برای مراکز استان‌ها در صورت حرفه‌ای ساز بودن ۱۴۰ میلیون تومان و برای سازندگان عادی ۷۰ میلیون تومان عنوان کرد.

علمداری این تسهیلات را برای مراکز استان‌ها به ترتیب ۱۶۰، ۱۳۰ و ۷۰ میلیون تومان و در شهر‌های کوچک نیز به ترتیب ۱۴۰، ۱۲۰ و ۷۰ میلیون تومان برشمرد.

وی یادآور شد: رقم سود تسهیلات تنها برای ۵۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد اعمال می‌شود و برای باقیمانده تسهیلات بسته به بدون سپرده و یا اوراق بودن آن‌ها به ترتیب با سود ۱۸ و ۱۷.۵ درصد محاسبه می‌شود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
به بانک مسکن بگید ما پول نداریم قسط بدیم
یا سه ماه تعویق بندازه، یا کلیه هامون رو بکنه ببره
یا علی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->