نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

پادرمیانی چند سرخپوش برای بازگشت عیسی

  • کد خبر: ۱۸۰۵۳۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
  • ۱
پادرمیانی چند سرخپوش برای بازگشت عیسی
مهاجم سابق پرسپولیس آخرین شانس را برای بازگشت به این تیم امتحان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان در آستانه قطع همکاری با عیسی آل کثیر قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن طی ۴۸ ساعت آینده تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر باشگاه فولاد سخت خواهان جذب آل کثیر است، اما این بازیکن ترجیحش این است که به پرسپولیس برگردد. در این میان رضا درویش صحبت‌هایی را با یحیی گل محمدی داشته، اما او مخالف صد در صد این بازگشت است.

در همین راستا قرار شده وحید امیری، علیرضا بیرانوند و یکی دو بازیکن دیگر نزد یحیی رفته و برای بازگشت عیسی آل کثیر پادرمیانی کنند. این آخرین شانس عیسی برای بازگشت به پرسپولیس است در غیر این صورت او به فولاد خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
0
0
سلام . از سر مربی فهیم و عزیز پر سپولیس تقا ضا داریم ، قبول کند که عیسی به پر سپولیس برگردد . به نظرم در این مدت عیسی درسهای بزرگی آموخت . علاوه بر این او جوان است و اشتباه کرده و اگر رسماً از همه عذر خواهی کند ، بهتر است که اورا قبول کنید . عیسی خوب می داندکه به غیر از پر سپولیس به هر تیمی برود ، نابود می شود . از سپاهانیها هم گله داریم که فکر می کنند چون پول دارند همه کاری می توانند انجام دهند . سپاهانیهاضر است عیسی نابود شود ولی به پر سپولیس نرود .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->