نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

پرسپولیس در قطر یا امارات

  • کد خبر: ۱۸۱۱۱۰
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
پرسپولیس در قطر یا امارات
نماینده ایران در لیگ قهرمانان در قطر یا امارات میزبان حریفانش خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس روز گذشته از طریق فدراسیون فوتبال سخت پیگیر این بود که آیا در مقابل النصر و دیگر حریفانش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان خواهد بود یا نه. در همین راستا کار گروه این باشگاه تشکیل جلسه داد تا کشور‌هایی که شرایط بهتری از نظر امکانات  مالی دارند را برای میزبانی احتمالی خود از حریفان آسیایی شان انتخاب کنند.

در این مورد با خبر شدیم که گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از رقبای آسیایی اش قطر است. کشوری که ارتباط سیاسی خوبی با کشورمان دارد و از نظر امکاناتی هم شرایط بسیار ایده آلی دارد. ضمن اینکه کشور امارات هم گزینه دوم سرخپوشان در این زمینه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->