کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

رئیس پلیس راهور فراجا: هیچ حادثه فوتی در جاده‌های منتهی به مرزهای کشور با عراق ثبت نشده است

  • کد خبر: ۱۸۱۵۹۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
رئیس پلیس راهور فراجا: هیچ حادثه فوتی در جاده‌های منتهی به مرزهای کشور با عراق ثبت نشده است
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا به امروز هیچ فوتی ناشی از حوادث رانندگی و تصادفات در مسیر‌های منتهی به مرز‌های کشور به سمت عراق ثبت نشده که این نشان از اربعینی ایمن‌تر از گذشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید کمال هادیانفر روز سه‌شنبه اظهار داشت: عدم فوتی ناشی از تصادفات در اربعین امسال و همچنین روان بودن مسیر‌های منتهای به مبادی مرزی نشان از همکاری مناسب مردم و همچنین حضور گسترده پلیس از جمله پلیس راهور برای تامین امنیت و نظم محور‌های مواصلاتی و شهری دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار پلیس راهور با تمام توان در ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از مسیر‌های اربعین در حال خدمت رسانی هستند، افزود:تا به امروز تنها ۱۹ تصادف جرحی در محور‌های منتهی به ۶ پایانه مرزی ثبت شد که خوشبختانه تمامی این تصادفات سطحی بودند.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین به کاهش محسوس تصادفات خسارتی اشاره کرد و افزود: طبق گزارشات ۹۷ درصد زائران از طریق مسیر‌های زمینی وارد کشور عراق شدند که از این تعداد ۸۵ درصد با خودرو‌های شخصی سفر کردند.

سردار هادیانفر ۳۵ درصد تصادفات اربعین سال گذشته را ناشی از خستگی و خواب آلودگی دانست که منجر به واژگونی خودرو شد و تاکید کرد: با وجود اینکه امسال کاهش چشمگیر تصادفات را شاهد هستیم، اما از رانندگان می‌خواهیم که کماکان استراحت در مسیر و عدم رانندگی طولانی را اولویت قرار دهند.

رئیس پلیس راهور همچنین بر مدیریت زمان تاکید کرد و از زائران خواست تا زمان بازگشت خود را به روز‌های پیک سفر موکول نکنند تا هم مدت بازگشت خود را کوتاه کرده و هم برای دیگر زائران فرصت سفر را فراهم کنند.

وی بستن کمربند ایمنی در خودرو‌های شخصی و عمومی، استفاده از ۲ راننده برای خودرو‌های شخصی، رعایت سرعت قانونی، عدم تعجیل در جاده، رعایت زمانبندی اعلامی توسط رانندگان اتوبوس‌ها و صبر و حوصله را مهم‌ترین نکات برای سفری بی خطر دانست و اضافه کرد: از رانندگان اتوبوس نهایت رعایت قوانین و مقررات را می‌خواهیم و باید همه به آن تمکین کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->