۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نمایشگاه فروش کالای پاییزه ۲۶شهریور در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۱۹۵۴
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نمایشگاه فروش کالای پاییزه ۲۶شهریور در مشهد برگزار می‌شود
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه فروش کالای پاییزه از ۲۶ تا ۳۱شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی غفوری‌مقدم با اعلام این خبر عنوان کرد: یکی از وظایف کارگروه‌های تنظیم بازار استان و شهرستان‌ها این است که تدابیر لازم را برای تأمین کالای موردنیاز مردم به‌ویژه در مقاطع خاصی از سال پیش‌بینی کنند.

او با اشاره به نیمه دوم اسفند و شهریور گفت: تقاضای مردم و خانواده‌ها در نیمه‌دوم اسفند برای خرید‌های نوروزی و نیمه دوم شهریور برای خرید‌های مدارس و دانشگاه‌ها زیاد است لذا ما به جز ایام همه‌گیری کرونا، هرسال‌ در دو فصل پاییز و بهار این نمایشگاه را با اخذ مجوز برگزار کرده‌ایم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی، کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر را در اولویت فروش اجناس این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در اولویت دوم کالا‌های اساسی و موادغذایی که مورد تقاضای مردم است نیز در این نمایشگاه ارائه خواهدشد.  
او گفت: برای اینکه نرخ این کالا‌ها با حاشیه سود مناسبی زیرقیمت بازار باشد، بر حضور واحد‌های تولیدی صنعتی و تولیدی صنفی برای عرضه در غرفه‌ها تأکید شده است.



علی غفوری‌مقدم بیان کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه تدابیر لازم پیش‌بینی شده تا برای نرخ‌گذاری، کارگروه کارشناسی تشکیل شود و کالا‌ها با نظر کارشناسان هر بخش قیمت‌گذاری شود، پس از آن کالا‌ها پلمب خواهدشد و در طول برگزاری نمایشگاه هم بازرسان اتاق اصناف و اداره کل صمت در محل نمایشگاه مستقر خواهند بود.  

وی گفت: معمولا همه ساله هماهنگی‌‍‌ها برای حضور تعزیرات به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی صورت می‌گیرد لذا نظارتی جدی به فرایند برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت.

علی غفوری‌مقدم اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم تا واحد‌های صنعتی و صنفی از فرصت حضور در این نمایشگاه استفاده کنند تا هم خودشان از این ظرفیت بهره‌مند شوند و هم خانواده‌ها بتوانند بدون واسطه و با قیمتی مناسب کالا‌های مورد نیازشان را از محل نمایشگاه خریداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->