پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزارت علوم: با ۹ عضو هیات علمی قطع همکاری شده و ۷ استاد انفصال از خدمت شده‌اند

  • کد خبر: ۱۸۲۷۴۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
وزارت علوم: با ۹ عضو هیات علمی قطع همکاری شده و ۷ استاد انفصال از خدمت شده‌اند
وزارت علوم در واکنش به ادعای اخراج ۵۸ استاد دانشگاه که اخیرا از سوی رسانه‌ها و برخی از اعضای هیات علمی مطرح شده، آماری از اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده به همراه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز بر اساس توضیحات وزارت علوم،۷ نفر از ۵۸ عضو هیات علمی دانشگاه‌ها به دلیل رکود علمی یا عدم تبدیل وضعیت و یا از دست دادن صلاحیت علمی و عمومی در وضعیت قطع همکاری با دانشگاه‌ها قرار گرفتند که دو نفر از آن‌ها به دلیل پاسخ منفی استعلام از نهاد‌ها و مراجع امنیتی در وضعیت قطع همکاری قرار گرفتند.

یک نفر از اعضای هیات علمی که بدون اطلاع دانشگاه از کشور خارج شده است نیز در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد. همچنین ۳ عضو هیات علمی نیز در سن قانونی بازنشست شده‌اند.

بر اساس گزارش وزارت علوم، ۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها صرفا از پست مدیریتی خود استعفا داده‌اند و یا جابجا شده‌اند.

بر این اساس، ۳ عضو هیات علمی دانشگاه نیز که دارای پرونده قضایی بیرون از دانشگاه هستند، در وضعیت تعلیق موقت قرار دارند.

همچنین ۷ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها دارای حکم از هیات رسیدگی تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی هستند و به صورت موقت تعلیق شده‌اند و ۳ عضو هیات علمی نیز در هیات رسیدگی تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی پرونده دارند، ولی هنوز حکمی برایشان صادر نشده است.

همچنین ۷ نفر از اعضای هیات علمی بدون رابطه استخدامی و به صورت حق التدریس در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند که با اتمام دوره قرارداد دیگر در آن دانشگاه تدریس نمی‌کنند و در نهایت ۳ نفر از ۵۸ عضو هیات علمی تعلیق شده، به دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعلق دارند و ۱۷ نفر نیز در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بوده‌اند.

وزارت علوم: با ۹ عضو هیات علمی قطع همکاری شده و ۷ استاد انفصال از خدمت شده‌اند

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->