تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باقلا مضر یا مفید؟ ۱۰ دلیل برای بی‌خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟ از کجا بفهمیم سرطان رحم داریم؟ | شایع‌ترین علت سرطان دهانه رحم را بشناسید بهترین زمان خوردن تخم مرغ برای کاهش وزن برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول
سرخط خبرها

شماره داوطلبی کنکور سراسری را چگونه پیدا کنیم؟

  • کد خبر: ۱۸۳۰۳۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
شماره داوطلبی کنکور سراسری را چگونه پیدا کنیم؟
بسیاری از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به دنبال یافتن شماره پرونده و شماره داوطلبی شش رقمی خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، داوطلبان بسیاری به دنبال شماره خود در آزمون سراسری هستند و سازمان سنجش نیز امکان دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری را به صورت اینترنتی برای آن‌ها فراهم آورده است.

پس از تکمیل فرم تقاضانامه و اتمام فرآیند ثبت نام کنکور سراسری، به داوطلبان یک شماره پرونده و یک شماره پیگیری داده می‌شود که لازم است متقاضیان تا برگزاری کنکور سراسری و دریافت کارنامه کنکور، شماره پرونده و شماره داوطلبی را نزد خود نگهداری کنند.

بدون شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد رهگیری امکان دریافت کارنامه کنکور و انتخاب رشته وجود ندارد. داوطلبانی که اطلاعات مذکور را فراموش کرده اند یا به آن دسترسی ندارند می‌توانند به صورت غیرحضوری شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را بازیابی کنند.

شماره داوطلبی ۶ رقمی و شماره پرونده کنکور سراسری

ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می‌شود. داوطلبان هریک از گروه‌های آزمایشی پس از ثبت اطلاعات، بارگذاری مدارک ثبت نام کنکور سراسری و تکمیل فرم ثبت نام، در صورتیکه کلیه مراحل ثبت نام را با موفقیت گذرانده باشند، یک کد پیگیری ۱۶ رقمی و شماره پرونده ۷ رقمی از سیستم دریافت می‌کنند.

لازم است تا پایان برگزاری کنکور این کد را نزد خود نگهداری کنند. داوطلبان توجه داشته باشند، زمانی فرآیند ثبت نام شما در سایت سنجش تکمیل می‌شود، که کد رهگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده باشید.

روی صندلی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند، کارتی نصب شده است که اطلاعات داوطلب از جمله شماره داوطلبی در آن درج شده است. داوطلبان می‌توانند پس از برگزاری کنکور کارت مذکور را برداشته و نزد خود نگه دارند.

برخی مواقع، ممکن است متقاضیان شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را فراموش کنند یا به آن دسترسی نداشته باشند. سازمان سنجش امکانی را فراهم کرده تا داوطلبان بتوانند اطلاعات خواسته شده را به صورت اینترنتی بازیابی کنند.

به همراه داشتن شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام، برای ویرایش اطلاعات، مشاهده نتایج اولیه و نهایی کنکور و انتخاب رشته کنکور سراسری الزامی است.

چگونه شماره داوطلبی و شماره پرونده را پیدا کنیم؟

بازیابی و دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکان پذیر است. داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را فراموش کرده اند یا برای مشاهده کارنامه و نتایج کنکور به اطلاعات مذکور دسترسی ندارند، با مراجعه به سیستم پاسخگویی سنجش می‌توانند شماره داوطلبی و پرونده را بازیابی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->