پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

شوهر شکاک زنش را به‌خاطر رابطه با ۲ مرد فامیل به قتل رساند

  • کد خبر: ۱۸۳۷۸۰
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
شوهر شکاک زنش را به‌خاطر رابطه با ۲ مرد فامیل به قتل رساند
مردی که همسرش را با تهمت خیانت به قتل رساند؛ او فکر می‌کرد زنش با دو نفر از مردان فامیل رابطه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم که زن جوان را به ظن داشتن رابطه با شوهرخواهر خودش و شوهرخواهر همسرش به قتل رسانده، مدعی است برای او ثابت شده که همسرش رابطه نامشروع داشته است.

یک سال قبل مردی با پلیس تماس گرفت و گفت همسرش به نام مینا را کشته و از ماموران خواست دستگیرش کنند. او گفت: من زنم را با چاقو کشته‌ام. حالا هم در خانه هستم.

وقتی پلیس به خانه رسید متهم در را باز کرد و از آن‌ها خواست وارد خانه شوند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و ضبط آلت قتاله و سایر مدارک موجود، متهم که میثم نام دارد بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: ما چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم. اختلافاتی با هم داشتیم، اما این اختلافات جدی نبود تا اینکه مدتی قبل متوجه تغییر رفتار همسرم شدم و او را تحت نظر گرفتم. متوجه شدم با مردانی رابطه دارد. او با شوهرخواهر خودش و شوهرخواهر من رابطه داشت. من چند باری به مینا گفتم از این روابط دست بردارد. وقتی این کار را نکرد و سعی کرد انکار کند، او را کشتم.

این در حالی بود که پدر و مادر مقتول از میثم شکایت کردند و گفتند دامادشان به فرزندشان تهمت زده است. آن‌ها گفتند هیچ رابطه غیراخلافی‌ای بین آن دو مرد با دخترشان وجود نداشته است. مادر مقتول گفت: مینا با شوهرش اختلاف داشت، چون شوهرش آدم بدبینی بود. من و پدر مینا چند باری واسطه شدیم تا دست بردارد، اما به کارهایش ادامه می‌داد تا اینکه دخترمان را کشت.

پلیس دو مردی را که متهم مدعی بود با مینا رابطه داشته‌اند احضار کرد و آن‌ها گفتند ادعا‌های میثم دروغ است و رابطه آن‌ها در حد رابطه فامیلی بوده است.

در ادامه پرونده تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند و سپس میثم در جایگاه قرار گرفت.

متهم گفت: من از قتل مینا پشیمان نیستم. زنی را که خیانت می‌کند باید کشت. او با شوهرخواهر خودش و شوهرخواهر من رابطه داشت.

قاضی به متهم گفت: ادعای تو ثابت نشده و همه اعضای خانواده‌ات هم گفته‌اند این حرف‌ها درست نیست. هیچ مدرکی هم پیدا نشده که نشان دهد ادعایت درست است.

متهم گفت: من مطمئن هستم و چون خودم مطمئن هستم پس برایم کافی است. حتی چند شماره تلفن در کشو پیدا کردم که برای مردان همسایه بود، اما نگه نداشتم. من خوب کردم این کار را کردم و از کارم پشیمان نیستم.

بعد از پایان گفته‌های متهم، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->