جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

التهاب در باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۸۳۸۶۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
التهاب در باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات باقی مانده تا ارسال مدارک خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال جذب یک بازیکن جدید است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  تیم پرسپولیس در شرایطی ساعات پایانی را برای تکمیل فهرست آسیایی خود پشت سر می‌گذارد که شب گذشته پیوستن فیلیپه کایسدو به این تیم منتفی شد.

این اتفاق در حالی بود که مسئولان باشگاه با این بازیکن توافق کرده بودند و حتی پیش قرارداد هم ارسال برای این بازیکن ارسال شده بود تا به نوعی روی حضور او حساب کنند، اما این انتقال منتفی شد تا پرسپولیس با یک چالش جدی آن هم فاصله یک روز مانده به پایان ارسال فهرست تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شود..


با این حال پرسپولیس جذب سه بازیکن آزاد را در دستور کار قرار داده است تا سرانجام تا پایان وقت اداری امروز نام او را در فهرست آسیایی خود قرار دهد.

نبیل باهویی سوئدی مراکشی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئد را دارد و در باشگاه هامبورگ، الاهلی عربستان، قطر اس سی حضور داشت و با فوتبال آسیا آشنا است یکی از ۳ بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها با او در حال مذاکره هستند.

شنیده می‌شود دو گزینه دیگر برزیلی و آفریقایی باشند که سرانجام یکی از آن‌ها تا پایان وقت اداری امروز به فهرست آسیایی اضافه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->