محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی
سرخط خبرها

تعطیلات به استقلال خوش نمی‌گذرد

  • کد خبر: ۱۸۴۶۰۴
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
تعطیلات به استقلال خوش نمی‌گذرد
خشی از بازیکنان استقلال همراه تیم المپیک ایران در بازی‌های آسیایی حضور دارند که این موضوع سبب شده برگزاری بازی‌های آینده استقلال در لیگ برتر تا بازگشت این بازیکنان در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  استقلالی‌ها بازی هفته ششم خود مقابل هوادار را در روز شنبه ۱۵ مهرماه انجام نخواهند داد. در عین حال اگر تیم اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی بتواند جواز حضور در جمع ۴ تیم برترمسابقات را به دست بیاورد و راهی نیمه نهایی شود، آن‌وقت استقلال امکان بازی کردن در روز ۱۵ مهر را نیز ندارد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات رده‌بندی و فینال فوتبال هانگژو در روز ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود و اگر تیم امید به نیمه نهایی مسابقات صعود کند، حتماً در یکی از بازی‌های فینال یا رده‌بندی حضور دارد و آن‌وقت بازیکنان استقلال همراه تیم ایران حداقل تا ۱۵ مهر درهانگژو حضور خواهند داشت.


در این شرایط بازی استقلال مقابل مس رفسنجان نیز به تعویق می‌افتد و بی‌شک این مسأله مشکلاتی را برای جواد نکونام ایجاد خواهد کرد.

جواد نکونام که از ابتدا با حضور بازیکنان بزرگسال تیمش در هانگژو مخالف بود به دلیل همین شرایطی که اکنون تیمش را تهدید می‌کند قصد داشت مانع حضور بازیکنانی همچون حسینی و مطهری در تیم امید شود، اما اصرار‌های رضا عنایتی در نهایت سبب شد سرمربی استقلال با انتقال این بازیکنان موافقت کند.

حالا نکونام در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری یا درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود ویا اینکه در لیگ برتر بازی خواهند داشت باید به دنبال حریف تدارکاتی هم باشد که انتخاب بازی تدارکاتی در چنین شرایطی هم سخت و دشوار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->