سرخط خبرها

همایون شجریان: خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید +ویدئو

  • کد خبر: ۱۸۴۶۳
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
همایون شجریان: خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید +ویدئو
پس از انتشار خبرهایی درباره وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان که از صبح ۲ اسفند قوت گرفته بود، در نهایت همایون شجریان را به واکنش واداشت.
به گزارش شهرآرانیوز، همایون شجریان با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، علاقه‌مندان به محمدرضا شجریان را در جریان آخرین وضعیت سلامتی وی قرار داد.
 
فرزند محمدرضا شجریان ساعاتی قبل هم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر درگذشت استاد آواز ایران را شایعه خوانده بود. او نوشته است: «عزیزان خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید و به آن‌ها دامن نزنید. پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قبلیشون هست و در دو هفته اخیر کمی ادامه‌دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی‌های ویژه هستند و وضعیتشان از دیروز بهتر شده است. خواهشمندم خبر صحیح را فقط و فقط و فقط و فقط و فقط از طریق صفحه اینجانب دنبال کنید. دوم اسفند ۹۸ / ساعت ۲۳:۲۷»


پس از آن، همایون شجریان با انتشار مطلبی جدید که در آن نمایشگر علائم حیاتی پدرش نمایان بود، نوشت: «عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته‌اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع شوید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می‌کنم. بی‌نهایت از مهر شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند - بیمارستان جم» 

همایون شجریان این پست را حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد سوم اسفند منتشر کرده است.

همایون شجریان: خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید

پس از انتشار شایعه درگذشت محمدرضا شجریان و تکذیب آن، تعدادی از علاقه‌مندان استاد آواز ایران در مقابل بیمارستان جم تجمع کردند و احوال او را جویا شدند. برخی اعضای کادر پزشکی و همایون شجریان نیز با حضور در جمع آنها، در مورد آخرین وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان توضیحاتی ارائه کردند.
 
حضور علاقه‌مندان به استاد شجریان در برابر بیمارستان جم
 
 
همایون شجریان: حال پدرم خوب است
 
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->