آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

«سرهنگ ثریا» در راه سینما‌های کشور

  • کد خبر: ۱۸۴۷۲۰
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
«سرهنگ ثریا» در راه سینما‌های کشور
جلیل شعبانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» از اکران این فیلم در نیمه نخست مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلیل شعبانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» از اکران این فیلم در نیمه نخست مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: به‌یاری خدا، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، «سرهنگ ثریا» از تاریخ دوازدهم مهرماه سال جاری در سینما‌های سراسر کشور اکران خواهد شد.

او افزود: با توجه به موضوع خاصی که فیلم «سرهنگ ثریا» دارد، امیدوارم در زمان اکران مورد حمایت قرار گیرد، به‌ویژه حمایت‌های تبلیغاتی که لازم است از سوی شهرداری و صداوسیما صورت پذیرد.

این تهیه‌کننده سینما تصریح کرد: از آنجا که فیلم‌هایی نظیر «سرهنگ ثریا» در زمره آثار مفرح و سرگرم‌کننده به‌شمار نمی‌آیند، به‌طور ویژه نیاز به تبلیغ و حمایت دارند. اساسا این‌گونه فیلم‌ها به‌دلیل پیام‌هایی که حامل آن هستند باید مورد توجه قرار گیرند و شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که با استقبال مخاطبان همراه شوند.

شعبانی تصریح کرد: «سرهنگ ثریا» فیلمی است که تلاش می‌کند از طریق روشنگریْ نسل جدید را آگاه کند و فکر می‌کنم جای خالی چنین روشنگری‌هایی در سینمای ما احساس می‌شود. متأسفانه در سینمای ما فیلم‌هایی که رسالت خود را مبتنی بر روشنگری تعریف می‌کنند حامیان چندانی ندارند.

این تهیه‌کننده باسابقه سینما در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فیلم از سوی عموم مردم دیده شود و بتواند تأثیری که مدنظر ما قرار دارد را روی مخاطبان بگذارد.

گفتنی است که «سرهنگ ثریا» اولین ساخته سینمایی لیلی عاج به‌شمار می‌آید و بازیگرانی چون ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی و شهروز آقاپور در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی، که نخستین بار در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به‌نمایش درآمد، آمده است: این راه با گریه باز نمی‌شه!

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->