مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

دعوت شهردار مشهدمقدس از مردم برای مشارکت در پویش حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۱۸۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
دعوت شهردار مشهدمقدس از مردم برای مشارکت در پویش حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل+ فیلم
شهردار مشهد مقدس گفت: با توجه به نقش حمایتی شهرداری مشهدمقدس از پویش‌های مردمی از مردم دعوت می‌کنم تا در پویش حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در نشست اختتامیه پویش مشهد مهربان و آزادسازی زندانیان غیر عمد و آغاز کمک به کودکان بازمانده از تحصیل که صبح امروز در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: محور اصلی کار جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند. اگر تاریخ را مرور کنیم در تمامی برهه‌ها خواهیم دید آنچه باعث شده جمهوری اسلامی توانمندتر و پرقدرت‌تر شود حضور فعال مردم است که این مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است که نشان می‌دهد مردم پای کار این نظام هستند.

قلندرشریف با اشاره به راه اندازی پویش مردمی مشهد مهربان بیان کرد: در هر کاری که مردم پای کار آمدند بهترین نتیجه را گرفتند. در چنین پویش‌هایی کمیت مهم نیست، ولی کیفیت کار که حضور مردم است اهمیت دارد و هر چه می‌توانیم باید از این پویش‌ها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: زمینه و ساختار فعالیت‌های مردمی باید در شهرداری برنامه ریزی شود و به خوبی حمایت شود تا پویش‌ها به بهترین شکل صورت گیرد و فرهنگ سازی در زمینه مشارکت‌های مردمی انجام شود.

قلندرشریف با بیان این مطلب که امسال ۲۲هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشتند افزود: مبلغ مهم نیست فرهنگ سازی این روحیه دارای اهمیت بیشتری است و امیدوارم تعداد افراد شرکت کننده در سال آینده به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

شهردار مشهدمقدس تصریح کرد: فرد زندانی علاوه بر خودش، خانواده اش نیز دچار بحران می‌شود و این کمک‌های کم از طرف مردم، عایدی برای کل جامعه دارد و یک خانواده را نجات می‌دهد.

قلندر شریف به رونمایی از پویش حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در این مراسم اشاره کرد و افزود: آینده کشورمان این کودکان هستند و اگر کودکی مجبور شود کار کند یا درگیر آسیب‌های اجتماعی شود و نتواند به راحتی تحصیل کند، آینده آن‌ها نیز به خطر می‌افتد و این پویش‌ها می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی که به سراغ این افراد می‌آید تا حد زیادی جلوگیری کند.

گفتنی است پویش مشهد مهربان در سال ۱۴۰۲ از ماه مبارک رمضان آغاز شد و امروز به پایان رسید و از از ۱۵ فعال و خیر مردمی نیز در این پویش تقدیر صورت گرفت و هم زمان، پویش مردمی حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل از سوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با محوریت مشارکت شورای اجتماعی محلات آغاز به‌کار کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->