معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

روایتی از حضور ۲۵۰ خبرنگار زن داخلی و خارجی در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۶۳۵۲
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
روایتی از حضور ۲۵۰ خبرنگار زن داخلی و خارجی در مشهد
۲۵۰ نفر از خبرنگاران زن داخلی و خارجی امروز در مشهد حضور خواهند یافت تا در اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه خورشید شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، وارد هتل محل اقامت خبرنگاران می‌شوم. دو طرف ورودی هتل پردیسان مشهد پرچم کشور‌های مختلف چیده شده است.

قرار است ۱۰۰ خبرنگار زن بیش از ۴۰ کشور دنیا از جمله ارمنستان، انگلستان، ژاپن، چین، فرانسه، کویت، گرجستان، کنیا، کوبا، مالزی، مکزیک، موریتانی، آرژانتین، یمن، قطر، کرواسی، لبنان، ماداگاسکار، هند، ویتنام، برزیل، تونس، ایتالیا و چندین کشور آسیایی و اروپایی دیگر در این مراسم حضور داشته باشند.

همچنین خبرنگاران زن ایرانی هم حضور پر رنگی دارند و ۱۵۰ خبرنگار زن شاخص ایرانی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه خورشید که برای نخستین بار در مشهد برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

وارد سالن هتل که می‌شویم استودیوی اختصاصی خورشید خودنمایی می‌کند و چندین دوربین تصویربرداری و عکاسی مشغول کارند و با مهمانان خارجی که تا کنون به مشهد آمده و مستقر شده اند مصاحبه می‌گیرند.

تعدادی مترجم نیز در سالن حضور دارند تا در کنار خبرنگاران قرار گیرند و همپای آنان با خبرنگاران حاضر در محل اقامت گفتگو کنند.

اینجا محل گفتگو برای زنان رسانه‌ای شده است. گاهی می‌بینیم برخی خبرنگاران هم زبان به صورت گعده‌های دو نفره یا سه نفره گوشه‌ای از هتل نشسته اند و دارند با هم درباره اهداف مشترکی که به این جشنواره مربوط می‌شود صحبت می‌کنند و احتمالا برای ارتباطات بعدی خود برنامه ریزی می‌کنند.

عده‌ای از عوامل اجرایی هم در تکاپوی میزبانی از گروه بزرگی هستند که قرار است عصر امروز به مشهد بیایند. یک گروه ۱۹۰ نفره از خبرنگاران داخلی و خارجی، پروازشان با تاخیر در مشهد خواهد نشست. ۵۰ نفر از این مهمانان، خبرنگاران خارجی هستند و الباقی آن‌ها خبرنگاران زن ایرانی هستند و به همراه چند مقام مسئول و قرار است امروز عصر به زیارت حرم علی بن موسی الرضا (ع) بروند و دیداری دوستانه با شهردار مشهد داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->