رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت تیراندازی در آلاباما آمریکا | ۳ نفر کشته و ۱۲ تَن زخمی شدند شهادت ۵۰۰ تن از پزشکان و نیروهای بهداشتی و درمانی در غزه حمله راکتی از غزه به شهر اشغالی سدیروت معاون جدید پارلمانی رئیسی کیست؟ خانواده های اسرای صهیونیست خیابان منتهی به وزارت جنگ را بستند قسام: خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی نظامیان فراری دشمن منفجر کردیم پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید رئیس جمهور بر لزوم اطمینان مدیران از رعایت کرامت انسانی امیرعبداللهیان: از گفتگو‌های ایران-عربی عبور کرده‌ایم حمله حزب‌الله با موشک‌های سنگین جدید خود به سرزمین‌های اشغالی (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «سیدحسن نصرالله» دوشنبه سخنرانی می‌کند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلینکن: اسرائیل برنامه معتبر برای دفاع از غیرنظامیان ندارد قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد بولتون از تهدید بایدن مبنی بر توقف ارسال سلاح به اسرائیل واکنش شدید حماس به اظهارات بایدن سردار رادان: دشمن دو بال غیرت و حیا در جامعه را هدف قرار داده است «طرح صیانت» به دستور کار مجلس بازگشت تکذیب ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب تخلیه ۲ بیمارستان در دهلی‌نو پس از تهدید بمب‌گذاری
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: وحدت را باید در برابر آفت‌ها حفظ کرد

  • کد خبر: ۱۸۶۴۲۵
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
استاندار خراسان رضوی: وحدت را باید در برابر آفت‌ها حفظ کرد
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت گفت: وحدت یک ضرورت، نیاز قطعی و زیرساخت حرکت‌های تعالی‌بخش است که باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز یعقوبعلی نظری صبح امروز، هشتم مهر، در همایش وحدت و همدلی در پرتو قرآن اظهار کرد: هفته دفاع مقدس برگ زرین و نماد وحدت در سخت‌ترین روز‌ها برای کشور ما بود. آن دوران بود که در کنار دفاع از مرز‌های کشور، از ارزش‌های دینی هم دفاع و مرز‌های اعتقادی نیز حفظ شد. باید توجه کنیم که دفاع مقدس یک میدان تاریخ‌ساز در سال‌های پیش رو خواهد بود که برکات آن را خواهیم دید.

وی گفت: مهم است که ما ملت ایران را به عنوان یک ملت شهید‌پرور، مجاهد و مبارز در حفظ نظام اسلامی و حفظ ارزش‌ها بشناسیم و قدر آن را بدانیم.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با بیان اینکه هفته وحدت یادگار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: همه ما در مقوله رسالت از وحدت برخوردار هستیم. همچنین همه ما با تکیه بر قرآن مسیری مشخص و معین داریم؛ از همین رو امام خمینی (ره) با تکیه بر همین موضوعات بود که بر لزوم حفظ این وحدت تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این وحدت به عنوان یک نعمت، ضرورت و زیرساخت برای تعالی کشور اهمیت دارد، اضافه کرد: اگر از نعمت وحدت که نعمتی مهم و بزرگ است، مراقبت نکنیم، ممکن است آسیب ببینیم. اگر ما در هر موضوعی حرکت رو به جلو و پویایی نداشته باشیم و آفت‌های آن موضوع را کشف و شناسایی نکنیم، بدیهی است که آن موضوع دچار آسیب خواهد شد.

وی تاکید کرد: لازم است وحدت را به عنوان یک نیاز اساسی و زیرساخت ضروری برای تعالی اجتماعی از آفت‌ها و آسیب‌ها حفظ کنیم. برای شناخت آفت‌ها نیز لازم است دشمن‌شناسی، خودشناسی و شناسایی شرایط روز را در خود بپرورانیم.

نظری با بیان اینکه ما دائم در حال نبرد با دشمن هستیم، اظهار کرد: باید دشمن را شناخت، چون آفت همیشه از ناحیه دشمن تولید می‌شود؛ بنابراین باید مسائل را به‌روز بشناسیم و هم دشمن را که محل تولید و عرضه و گسترش این آفت‌ها است را. در کنار این موضوع نباید از یاد برد که هر جنگی یک محیط اجرایی و عملیاتی دارد؛ از همین رو باید محیط‌شناس هم باشیم.

وی ادامه داد: دشمن همیشه بر امواج ناشی از ضعف‌های درونی ما سوار می‌شود. بدیهی است که شناخت محیط درونی و داخلی خودمان برای مقابله با دشمن اهمیت دارد.

استاندار خراسان خاطرنشان کرد: ما با این شناخت می‌توانیم به جنگ آفت‌های دشمن برویم.

وی گفت: ما به عنوان شهروندان جامعه اسلامی این موضوع را قبول داشته باشیم و دشمن مشترک‌مان یعنی آمریکا را مد نظر قرار دهیم. همه ما در هر لایه و سطحی‌که قرار داریم، ضروری است دشمن را دقیق بشناسیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید شناخت‌ها به هم نزدیک باشد. آنچه که متفاوت است، عمل و اقدام در برابر دشمن است.

وی گفت: وحدت یک ضرورت و نیاز قطعی و زیر ساخت حرکت‌های تعالی‌بخش است که باید آن را حفظ کنیم. در شرایط موجود باید دقت کنیم که در نهایت ما در یک جبهه قرار داریم و دشمن‌مان مشترک است؛ بنابراین نباید به گونه‌ای سخن گفت یا اقدامی کرد که زمینه موفقیت دشمن فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->