تصادف کامیون با پژو در مشهد هفت مصدوم بر جای گذاشت (۲ خرداد ۱۴۰۳) حریق منزل مسکونی در خیابان سرافرازان مشهد+تصویر (۲ خرداد ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای ۹ استان کشور(۲ خرداد ۱۴۰۳) انفجار و حریق منزل مسکونی دو مصدوم بر جای گذاشت+تصویر (۲ خرداد ۱۴۰۳) طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت شهید جمهور اجرا شد آب و آبادی دو عامل اصلی مهاجرت هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲ خرداد ماه ۱۴۰۳) | بارش باران از فردا وضعیت آب‌وهوای کشور تا اواسط تیرماه ۱۴۰۳ ۶ منبع طبیعی پروتئین برای کاهش وزن رای دیوان عدالت اداری: شکایت بازنشستگان علیه افزایش مستمری ۱۴۰۲ وارد نیست اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد + لینک سامانه مسافران فرودگاه مهرآباد از این مسیر‌ها استفاده کنند (۲ خرداد ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! به محض ترک قند و شکر در بدن چه اتفاقی می‌افتد؟ جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت»
سرخط خبرها

چرا کارت ملی هوشمند دیر به دست متقاضیان می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۸۶۶۱۰
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
چرا کارت ملی هوشمند دیر به دست متقاضیان می‌رسد؟
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: یکی از این دلایل این است که پیامک دریافت کارت ملی هوشمند توسط متقاضی دریافت نمی‌شود و برهمین اساس هم متقاضی از صدور کارت خود مطلع نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم کارگر از دلایل نرسیدن کارت‌های هوشمند صادرشده به دست متقاضیان گفت: بعد از ثبت درخواست صدور کارت‌ ملی هوشمند توسط متقاضی و طی مراحل اداری، کارت برای وی صادر می‌شود اما متقاضی برای دریافت کارت اقدام نمی‌کند و تعدادی از این کارت‌ها رسوب می‌شود و در اصطلاح رسوب بسیاری از کارت‌های ملی هوشمند به دلیل مراجعه نکردن متقاضی به دفاتر پیشخوان دولت است.

وی تاکید کرد: که یکی از این دلایل این است که پیامک دریافت کارت ملی هوشمند توسط متقاضی دریافت نمی‌شود و برهمین اساس هم متقاضی از صدور کارت خود مطلع نمی‌شود.

او افزود: از جمله دیگر دلایل رسوب و انباشت کارت‌های ملی هوشمند صادر شده این است که شاید متقاضی فوت شده یا اینکه به دلیل اینکه متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند که در صف انتظار است با رسیدی که در اختیار دارد می‌تواند امور اداری و خدمات دریافت کند؛ بنابراین در گرفتن کارت هوشمند ملی صادر شده خود تعلل می‌کند.

کارگر اعلام کرد که متقاضیان برای پیگیری وضعیت درخواست متقاضی برای صدور کارت ملی هوشمند از طریق کد دستوری #۶۰۹۰*۴* و از طریق سامانه NCR.IR اقدام کنند.

منبع : نور نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->