خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند
سرخط خبرها

مقایسه مسی با مایکل جردن از نگاه والورده

  • کد خبر: ۱۸۶۸۱۴
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
مقایسه مسی با مایکل جردن از نگاه والورده
ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا به مقایسه لیونل مسی با مایکل جردن، اسطوره بسکتبال پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، ارنستو والورده به مدت دو سال و نیم، بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰، سرمربی بارسلونا بود و توانست به دو مقام قهرمانی لالیگا دست پیدا کند. البته او نتوانست دل هواداران بارسا را به دست بیاورد و مشکلات زیادی با فوق ستاره‌های این باشگاه در طول زمان حضورش در نیوکمپ داشت.

حالا والورده در مصاحبه‌ای با Relevo گفت: "آیا سرمربی مسی بودن کار سختی است؟ خیر. مسی بازیکنی است که شما می‌دانید چیز‌های زیادی به شما می‌دهد و می‌توانید استفاده‌های زیادی از او بکنید. در آخر، مسی مثل مایکل جردن در شیکاگو بولز است. هر دو رهبری فوق العاده هستند و مسئولیت‌های زیادی در تیم دارند. برای امثال مسی و جردن، لازم نیست که مربی، روحیه مناسبی به تیم تزریق کند، چون این دو نفر ذاتاً رهبر هستند. در آخر، وقتی به چنین باشگاهی می‌روید، اگر فرض کنید با چه کسی قرار است کار کنید، راحت‌تر است. بله باید بفهمید که با چه بازیکنانی سروکار دارید. "

مسی در سال ۲۰۲۱ از بارسلونا جدا شد و به صورت رایگان به پی اس جی پیوست و حالا در تابستان ۲۰۲۳ راهی اینتر میامی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->