نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

گل‌محمدی: پرسپولیس بازی خیلی مهمی را برد

  • کد خبر: ۱۸۶۹۳۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
گل‌محمدی: پرسپولیس بازی خیلی مهمی را برد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که با وجود زیر فشار بودن، بازی مهمی را بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل الدحیل قطر درباره این بازی اظهار داشت: از باشگاه الدحیل بابت میزبانی خوبی که داشتند تشکر می‌کنم. شرایط تمرینی خوبی برای ما فراهم کردند. در نهایت با توجه به شرایط خوبی که داشتیم بازی خوبی هم انجام دادیم. به هواداران مان بابت این برد تبریک می‌گویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود زیر فشار بودن، بازی مهمی را بردند. در بازی اول اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. این بازی به همین دلیل اهمیت زیادی داشت. الدحیل از تیم‌های خوب آسیاست که از بازیکنان و مربیان خوبی هم بهره می‌برد.

وی ادامه داد: ما اجازه ندادیم تیم حریف خودش را پیدا کند. ما موقعیت‌هایی هم داشتیم تا به گل برسیم، اما این اتفاق رخ نداد. بازی در نیمه اول متعادل بود، اما در نیمه دوم برای بردن بازی کردیم. بچه‌ها با تمرکز خوب و اراده خوب بازی خوبی انجام دادند. بازی را مدیریت کردیم و موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری در این بازی بزنیم. برای این برد خوشحالیم و حالا باید برای لیگ برتر و بازی با استقلال تاجیکستان آماده شویم.

گل محمدی افزود: وضعیت زمین بازی و استادیوم برای بازی اول ما آماده نبود و ضرر زیادی کردیم. متاسفانه شرایطی به وجود آمد که تیم ما و نوع فوتبال ما ضرر کرد. اتفاقاتی در بازی افتاد و ترابی و امیری مصدوم شدند و سرلک هم اخراج شد. ما نتوانستیم بعد از اخراج خودمان را پیدا کنیم. شرایط برای بازی کردن فراهم باشد بازیکنانم می‌توانند کیفیت خود را نشان دهند. به بازیکنانم ایمان دارم که در شرایط سخت قابلیت خود را نشان دهند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید این صحبت‌ها را نباید اینجا انجام دهم. تیم ما کیفیت خوبی دارد. همه بازیکنانم برای هواداران و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند. خیلی از صحبت‌ها را نمی‌شود اینجا گفت، اما با همه مشکلاتی که داریم، اما ما گروهی خوب با هدف‌های بزرگی هستیم. برای رسیدن به این هداف باید تمرکز داشته باشیم. برای اهدافی که داریم باید بجنگیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->