نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

آغاز لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۸۴۷۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
آغاز لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در مشهد
مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور به میزبانی مشهد، عصر امروز (۲۰ مهرماه) آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران عصر امروز ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵ به میزبانی مشهد برگزار می‌گردد که اولین رقابت این مسابقات بین تیم‌های شهید فخار مشهد و آتش‌نشانی تهران خواهد بود.

تیم بدمینتون بانوان خراسانی متشکل از مهتاب پاداری، فاطمه احمدزاده، مبینا نبی‌نژاد، ملیکا یحیایی، فاطمه زهرا شمس‌آبادی، فاطمه مایونی، رامش عطاران و مهدیا رجبی است که هدایت این تیم را ماهرخ خلیقی عهده‌دار است.

رامش عطاران، فاطمه مایونی و مهدیا رجبی اولین تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و این در حالی است که تیم خراسان رضوی بازیکنی از جمله آیدا عنایتی که در میادین مختلف همواره صاحب مقام بوده را در اختیار ندارد. عنایتی که قرار بود امسال برای مشهد به میدان برود، در آخرین روزهای نقل و انتقال لیگ، بار دیگر مشهد را ترک کرد و به نماینده قم پیوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->