خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند
سرخط خبرها

واکنش جالب مسی به پرتاب آب دهان از سوی مهاجم تیم ملی پاراگوئه + عکس

  • کد خبر: ۱۸۸۵۷۷
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
واکنش جالب مسی به پرتاب آب دهان از سوی مهاجم تیم ملی پاراگوئه + عکس
اسطوره تیم ملی آرژانتین به پرتاب آب دهان از سوی مهاجم تیم ملی پاراگوئه واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز،  تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (جمعه) در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف پاراگوئه رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

واکنش جالب مسی به پرتاب آب دهان از سوی مهاجم تیم ملی پاراگوئه

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی‌ها بعد از مدت‌ها دوری به خاطر مصدومیت دوباره به بازی‌های ملی برگشت. یک اتفاق بد در این بازی برای دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا رخ داد.

در جریان بازی آنتونیو سانابریا، مهاجم تیم ملی پاراگوئه در اقدامی عجیب به سوی مسی آب دهان پرتاب کرد. البته مسی در آن لحظه متوجه نشد ولی بعد از پایان بازی همبازی اش به او خبر دادند.

مسی در واکنش به این اقدام غیراخلاقی بازیکن گفت: بعد از بازی به من گفتند یکی از بازیکنان پاراگوئه به سمت من آب دهان پرتاب کرده است! البته او این اقدام را رو در روی من انجام نداده ولی کار زشتی کرده است.

وی افزود: من مثل همیشه رفتاری منطقی در قبال چنین اقداماتی دارم. من اهمیتی به او نمی دهم و او نمی شناسم. نمی خواهم با اهمیت دادن به این اقدام زشت آن بازیکن را معروف کنم!

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->