جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ناهار مشترک خطیر و نکونام در محل تمرین استقلال

  • کد خبر: ۱۸۹۲۱۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
ناهار مشترک خطیر و نکونام در محل تمرین استقلال
علی خطیر و جواد نکونام امروز در محل تمرین استقلال با هم ناهار خوردند و پیرامون برخی مسائل به صحبت پرداختند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امروز علی خطیر بعد از مدت‌ها به محل تمرین استقلال رفت و با جواد نکونام دیدار کرد.

خطیر که به دلیل اختلافاتی که وجود داشت همواره از رویارویی با سرمربی تیم خودداری می‌کرد  امروز به سردی روابط پایان داد و درتمرین استقلال حاضر شد و دقایقی نیز با جواد نکونام به گفتگو پرداخت.


علاوه برآن خطیر و نکونام ناهار را هم در کنار هم صرف کردند. در این مهمانی خودمانی که برخی از مسئولان استقلال هم حضور داشتند، نکونام درخواست‌هایی را مطرح کرد و خطیرهم قول داد موارد مورد نظر سرمربی به سرعت در مسیر اجراء قرار بگیرد تا از دغدغه آقای سرمربی کاسته شود.

این طور که گفته می‌شود خطیر و نکونام برسر کاهش قرارداد کلی بازیکنان نیز با یکدیگر به توافق رسیده‌اند وقرار است درصدی از قرارداد بازیکنان کاهش یابد تا زمینه برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو فراهم شود و باشگاه اسقلال بتواند نام این بازیکن را در لیست خود قرار دهد.

در این جلسه صحبت‌هایی هم درباره امکانات و تامین بودجه مطرح شد و سرمربی استقلال پیرامون این مسائل نیز با مدیرعامل باشگاه استقلال به گفتگو پرداخت. به نظر می‌رسد با حضور خطیر در محل تمرین استقلال ورفتار متفاوتی که از سوی نکونام سرزده از این پس شاهد حضور هرچه بیشتر مدیرعامل در محل تمرین استقلال باشیم و روابط میان دو طرف گرم‌تر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->