رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید واکنش نخست وزیر ژاپن به شهادت رئیس جمهوری ایران ۸ تیر به‌عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیشنهاد شد عزای عمومی در لبنان؛ عراق، سوریه، پاکستان و هند چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) سراسر کشور تعطیل است حضور رئیس‌جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور ایران پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد
سرخط خبرها

معاون علمی رئیس‌جمهور: استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی سرعت گرفته است

  • کد خبر: ۱۸۹۲۸۵
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
معاون علمی رئیس‌جمهور: استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی سرعت گرفته است
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: یکی از اقداماتی که از سال گذشته سرعت گرفت، موضوع استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور، جذب و انتخاب آن‌ها در دستگاه اجرایی کشور و همین‌طور سرعت گرفتن جریان جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها بود.

به گزارش شهرآرانیوز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی کوتاه پیش از آغاز دیدار امروز نخبگان و استعداد‌های برتر علمی کشور با رهبر انقلاب، گفت‌: افتخار داریم به رسم هرسال در آغاز شروع سال تحصیلی به همراه جمع حدود هزار نفری از نخبگان کشور با رهبر انقلاب دیدار کنیم.

وی افزود: طیف متعددی از نخبگان کشور شامل برگزیدگان کنکور، برگزیدگان المپیادها، استادان جوان، برگزیدگان جایزه‌های علوم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و تمام کسانی که به نحوی مستعدین و نخبگان حوزه علم و فناوری در کشور هستند در یک فرایند‌هایی برای حضور در این برنامه ثبت نام میکنند و بر مبنایی امتیازاتی که دارند انتخاب میشوند. هر سال از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار استفاده میکنیم و نقشه راه یکساله ما در حوزه نخبگان همیشه با این دیدار تعیین می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، تصریح کرد: یکی از نکاتی که وجود دارد، سخنان نخبگان در این دیدار و بیانات رهبر انقلاب پس از آن بعد از دیدار دسته‌بندی و بعد از آن وارد مرحله اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از سال گذشته سرعت گرفت، موضوع استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور، جذب و انتخاب آن‌ها در دستگاه اجرایی کشور و همین‌طور سرعت گرفتن جریان جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها بود.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب توصیه‌ها و درخواست‌هایی به شکل خاص در حوزه‌های کلان کشور مثل معدن و کشاورزی و ... داشتند که برای آن‌ها در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده و از چند ماه گذشته در دست اجراست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->