شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

تغییر ترکیب تیم ملی مقابل کارلوس کی‌روش

  • کد خبر: ۱۸۹۳۲۶
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
تغییر ترکیب تیم ملی مقابل کارلوس کی‌روش
تیم ملی ایران برای شکست قطر و قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه پای به میدان می‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ایران در حالی به مصاف قطر خواهد رفت که بعد از پیروزی مقابل اردن، شاگردان امیر قلعه‌نویی در جدالی سخت و حساس باید رودرروی تیم کارلوس کی‌روش قرار بگیرند. نکته مهم اینکه برای دیدار با قطر احتمالا ایران تغییر خاصی نخواهد داشت و شاید تنها یکی دو تغییر در خط دفاع و هافبک ایجاد شود.

در بازی قبلی ایران مهدی طارمی و سردار آزمون را در خط حمله داشت و با حضور این دو بازیکن موفق شد شرایط کاملا خوبی را در محوطه جریمه اردن تجربه کند. این در حالی است که البته معمولا در بازی‌های دوم فیفادی سرمربیان به نفرات دیگر میدان می‌دهند، اما این بار به نظر قلعه‌نویی قصد دارد ترکیب اصلی خود را مورد آزمایش مجدد قرار دهد.

به این ترتیب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی ایران خواهد بود و در قفس توری قرار خواهد گرفت. زوج مرکز خط دفاعی احتمالا حسین کنعانی و شجاع خلیل‌زاده خواهند بود و در این بازی تلاش خواهند کرد تا توانایی خود را به کادرفنی تیم ملی ثابت کنند. البته ممکن است در لحظه آخر تغییری در این پست ایجاد شود.

رامین رضاییان و احسان حاج صفی دو مدافع کناری تیم ملی هستند. در پست هافبک دفاعی سعید عزت‌اللهی اعتماد کافی را از سوی قلعه‌نویی به خود جلب کرده، اما ممکن است به عنوان زوج خود، روزبه چشمی را در این بازی داشته باشد.

یک خط جلوتر علیرضا جهانبخش و محمد محبی دو بازیکن لژیونری هستند که شانس بالایی برای حضور در ترکیب دارند و مهاجمان تیم ایران نیز سردار آزمون و مهدی طارمی هستند که زوج خشن و خطرناک تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

نترکیب احتمالی تیم ملی:
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، سعید عزت‌اللهی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->