احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام جالب کی‌روش به ایران + عکس

  • کد خبر: ۱۸۹۳۹۶
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
پیام جالب کی‌روش به ایران + عکس
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، به رویارویی با تیم ملی ایران واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال قطر در فینال تورنمنت چهار جانبه اردن امشب به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

تیم ملی قطر پس از جام جهانی ۲۰۲۲ کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد و سرمربی سابق ایران امشب باید به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی برود.

کی روش همراه با انتشار تصاویر دیدارش با بازیکنان تیم ملی ایران در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «عزیزان، در طول دوران طولانی فوتبالم، این افتخار را داشتم که مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان ملی‌پوش بازی کنم.

امروز این افتخار را دارم که با ایران و بازیکنان درخشانش بازی کنم. به دنبال یک بازی خوب و فرصتی برای دیدار دوباره آن‌ها در دوحه، فینال بعدی جام ملت‌های آسیا هستیم. به سوی آینده! کارلوس کی‌روش.»

پیام جالب کی‌روش به ایران + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->