تاکید باقری بر نقش مهم کریدور شمال – جنوب در تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد
سرخط خبرها

حماس اسرای اسرائیلی را در ازای ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی آزاد می‌کند

  • کد خبر: ۱۸۹۳۳۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
حماس اسرای اسرائیلی را در ازای ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی آزاد می‌کند
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج با بیان اینکه که اسیرانی از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل را در اختیار داریم، گفت: تصمیم داریم از طریق اسرایی که نزد خود داریم، ۶ هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را آزاد کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز خالد مشعل در مصاحبه با تلویزیون «العربی» گفت که جنبش حماس تصمیم دارد از طریق اسرایی که نزد خود دارد، ۶ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را آزاد کند.

وی تاکید کرد که آنچه نزد مقاومت است، برای تخلیه زندان‌های اسرائیل از تمامی اسیران فلسطینی کافی است؛ مخصوصا که افسران عالی رتبه‌ای از ارتش فلسطین در بین اسیران گرفته شده توسط حماس قرار دارند.

رئیس حماس در خارج توضیح داد که بسیاری از این اسیران، غیرنظامی و از اتباع دیگر کشور‌ها هستند و فرماندهی مقاومت به دنبال رسیدن به تعداد دقیق آنهاست، اما شدت بمباران‌های اسرائیل مانع از شمارش این اسراست.

وی همچنین تاکید کرد که موضوع اسرای غیرنظامی موضوعی است که فرماندهی حماس با مسئولیت پذیری و طبق قوانین بین المللی و ارزش‌ها و اخلاق انسانی با آن برخورد می‌کند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی ۶۰ شهروند فلسطینی را طی شب گذشته تا صبح امروز در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کرد.

صهیونیست‌ها در طول روز‌های اخیر از ترس عملیات علیه خود در کرانه باختری و قدس اشغالی، بیش از ۴۰۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده اند.

طی روز‌های گذشته، ۶۱ فلسطینی در کرانه باختری شهید و نزدیک به ۱۳۰۰ نفر دیگر هم مجروح شدند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->