جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

دست نکونام درخط حمله استقلال خالی شد

  • کد خبر: ۱۸۹۳۷۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
دست نکونام درخط حمله استقلال خالی شد
با مصدومیتی که برای پیمان بابایی به وجود آمده و همچنین مشکل جزیی گوستاوو بلانکو، دست جواد نکونام درخط حمله تیمش خالی شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و هوادارا جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی برای استقلال که اکنون با 12 امتیاز در وضعیت مناسبی در جدول قرارداد اهمیت بسیاری دارد و نکونام روی دستیابی به تمام امتیاز این بازی تاکید دارد.

با این حال اما ممکن است سرمربی استقلال برای چیدمان خط حمله خود با مشکلاتی مواجه شود. گوستاوو بلانکو با مصدومیت جزیی مواجه است و نمی‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد و پیمان بابایی نیز به دلیل مصدومیتی که تازه با آن مواجه شده امکان بازی ندارد.


به این ترتیب تنها ارسلان مطهری و آرمان رمضانی باقی می‌مانند. البته مهرداد محمدی هم در ترکیب هجومی استقلال قرار خواهد گرفت اما مشخص نیست با توجه به اینکه محمدی در اردوی تیم ملی حضور داشته آیا با آمادگی صد در صدی در بازی با هوادار به میدان برود یا خیر؟!

نکونام امیدوار است بازیکنانی که در وضعیت بدنی مناسبی قراردارند وتمرینات منظمی را با مجموعه سپری کرده‌اند، دراین بازی او را به اهدافش برسانند.


استقلال و هوادار طبق برنامه قرار است جمعه شب رخ در رخ هم قرار بگیرند و ملی‌پوشان استقلال نیز چهارشنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->