ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی تمام بدهی‌های استقلال تعیین تکلیف شد| کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌ها یحیی گل‌محمدی همچنان از پرسپولیس طلبکار بازارگرمی به سبک رضاییان و احمدزاده
سرخط خبرها

باشگاه استقلال حملات اخیر به غزه را محکوم کرد

  • کد خبر: ۱۸۹۵۹۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
باشگاه استقلال حملات اخیر به غزه را محکوم کرد
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته و پس از جنایات رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین، خشم جهانی را به همراه داشته است.

پس از بمباران یک بیمارستان در غزه و مرگ صد‌ها فرد بی گناه، باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و بیانیه‌ای را صادر کرد.


در متن این اطلاعیه آمده است:
حمله شب گذشته رژیم موقت صهیونسیتی به بیمارستانی در غزه، بار دیگر چهره ضد انسانی این رژیم را به جهانیان نشان داد. باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن این جنایت صورت گرفته از سوی این رژیم جعلی، همبستگی خود را با مردم غزه اعلام می‌کند.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->