تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: ریشه خدمت همه حوزه‌های شهرداری، شهرسازی است

  • کد خبر: ۱۸۹۶۰۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
شهردار مشهد مقدس: ریشه خدمت همه حوزه‌های شهرداری، شهرسازی است
شهردار مشهد گفت: ریشه خدمت همه حوزه‌های شهرداری، شهرسازی است و اگر چرخ دنده‌های آن درست عمل کند، مشکلی نخواهیم داشت و ضعف در حوزه شهرسازی، سلسه وار به تمام حوزه‌ها منتقل می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندرشریف در مراسم تودیع و معارفه مدیران شهری اظهار کرد: هدف قرار دادن بیمارستان و شهادت هزار نفر از کودکان، زنان و مردان بیمار، نشان‌دهنده استیصال رژیم صهیونیست است.

وی افزود: هشت سال از تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند اسراییل ۲۵ سال دیگر را نمیبیند می‌گذرد و با شرابط موجود، زودنر نابود خواهد شد و امیدواریم این ایام تلخ با شیرینی‌هایی که جبهه مقاومت در آینده نزدیک خواهد داشت، پوشش داده شود. جنایت‌های رژیم صهیونیست، دل هر انسانی را به درد می‌آورد، اما این خون‌ها تامین کننده پیروزی است.

شهردار مشهد بیان کرد: ریشه خدمت همه حوزه‌های شهرداری، شهرسازی است و اگر چرخ دنده‌های آن درست عمل کند، مشکلی نخواهیم داشت و ضعف در حوزه شهرسازی، سلسه وار به تمام حوزه‌ها منتقل می‌شود.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: درحال حاضر بسیاری از مشکلات به مرحله رفع کامل رسیده است و همزمانی قانون درآمد‌های پایدار و طرح تفصیلی در نارضایتی شهروندان و حوزه درآمدی تاثیر خود را گذاشته است هرچند در حوزه درامدی نسبت به سال گذشته خوب عمل کردیم، اما توقعات باتوجه به بودجه ۴۰ هزار میلیاردی بالا است.

وی اضافه کرد: بودجه امسال بالا است و تامین آن و بحث درامدی ریشه در حوزه شهرسازی دارد و مناطق نیز باید پررنگ حضور داشته باشند. شهرسازی و درامدی ریسک پذیری و تحرک‌های ویژه میطلبد که نیازمند تحرکات ویژه است و یکی از حسن‌های ما تعامل ویژه بین مدیریت شهری و سازمان‌های دیگر است.

شهردار مشهد گفت: بلند مرتبه سازی برای اولین بار در مشهد درحال انجام است و به دلیل اینکه پایلوت هستیم، سختگیری‌هایی در برابر آن وجود دارد. همچنین توس نگرانی‌های ویژه و نارضایتی‌هایی دارد که باید حل شود و طرح تفصیلی توس باید به صورت ویژه پیگیری شود.

قلندرشریف اظهار کرد: لیستی برای پروژه‌های سه سال آتی تحویل ریاست شورا شده است تا در صورت تصویب، مطالعات آن آغاز شود. همچنین تعاملات شهرسازی با بخش‌های مختلف شهرداری باید پررنگ و تعاملی باشد.
وی افزود: خط قرمز ما شوراست لذا شرکت در کمیسیون‌ها و جلسات باید به موقع و با اطلاعات کامل باشد.

قلندرشریف بیان کرد: آقای عبدالله زاده از نیرو‌های متخصص و در حوزه‌های مختلف کار کرده اند و بنا به درخواست خود استراحتی نیاز دارند تا اماده برای مسولیتی بزرگ شوند. آقای اصغری نیز جزو نیرو‌های متخصص هستند که برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حال پیگری است که اغاز شده و به زودی با حضور وزرا افتتاح می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->