جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

اعتراض تند مدیررسانه پرسپولیس به مماشات با استقلال+ عکس

  • کد خبر: ۱۹۰۹۹۴
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵
  • ۱
اعتراض تند مدیررسانه پرسپولیس به مماشات با استقلال+ عکس
علیرضا اشرف با انتشار یک استوری به انتقاد از سازمان لیگ و استقلال پرداخت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، ماجرای قرارداد استقلالی‌ها حسابی جنجالی شده و صدای پرسپولیسی‌ها را هم‌در آورده است. ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی بلانکو، مهاجم خود چند باری مدعی شده قرارداد بازیکنانش را اصلاح کرده و عدد توافق شده را کاهش داده‌است.

به این وسیله استقلال توانسته قرارداد بازیکن جدید خارجی خود را ثبت کند و به زودی بلانکو به میدان می‌رود، همین موضوع صدای اعتراض سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس را در آورده و علیرضا اشرف هم با انتشار یک سلسله استوری، به کمیته انضباطی و سازمان لیگ تاخته است.

اشرف مدعی شده که این سلسله حرکات استقلالی‌ها یک شو بوده و امکان ندارد که بازیکنان استقلال واقعا به کاهش قرارداد خود برای باز شدن جا برای بلانکو و رعایت سقف قرارداد توسط استقلال رضایت داده باشند.

باید منتظر ماند و دید نتیجه شکایت روز گذشته پرسپولیسی‌ها از استقلال به کجا می‌انجامد. پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر به واسطه برعهده گرفتن مالیات گولسیانی با کسر ۱ امتیاز روبه رو شد.

اعتراض تند مدیررسانه پرسپولیس به مماشات با استقلال+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معین????
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
0
اشرف میگم تو کجای فوتبال هستی .مردحسابی به خیال خودت این قهرمانی های که تیمت میشه چه جوری هست.فقط به خاطر تیم حکومتی،داوران،فدراسیون هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->