جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

قهر قلعه‌نویی با استقلالی‌ها؟

  • کد خبر: ۱۹۱۲۱۰
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
قهر قلعه‌نویی با استقلالی‌ها؟
سرمربی تیم ملی هنوز هیچ یک از بازی‌های استقلال را از استادیوم آزادی به تماشا ننشسته است.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت ۸ هفته از بازی‌های لیگ برتر و بازی‌های متعددی که استقلال در استادیوم آزادی انجام داده هنوز امیر قلعه‌نویی با حضور در استادیوم آزادی به تماشای تلاش آبی پوشان ننشسته است و گویی با استقلال قهر است. البته به خوبی می‌دانیم رابطه امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام خوب نیست و همین شاید موجب عدم حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم آزادی شده است.

این رابطه هیچ تاثیری روی دعوت از بازیکنان استقلال به تیم ملی نداشته و در آخرین اردو امیر قلعه‌نویی، صالح حردانی و مهرداد محمدی را هم به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا نشان دهد با وجود اختلافات شخصی با سرمربی تیم استقلال روی دعوت از بازیکنان این تیم به تیم ملی هیچ حساسیتی ندارد. جواد نکونام هم پیش‌تر در مصاحبه‌ای برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده بود. با این حال تماشاگران تیم استقلال و اهالی فوتبال انتظار دارند همان طور که امیر قلعه‌نویی از زمانی که سرمربی تیم ملی شده بازی‌های زیادی را از نزدیک به تماشا نشسته است، برای تماشای بازی استقلال هم به استادیوم بیاید. به واقع انتظار اهالی فوتبال این است که امیر قلعه‌نویی به قهر خود با استقلال پایان دهد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->