پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلی‌متر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس
سرخط خبرها

شیر در مدارس خراسان رضوی چه زمانی توزیع می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۱۷۶۸
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
شیر در مدارس خراسان رضوی چه زمانی توزیع می‌شود؟
طرح توزیع رایگان شیر در مقاطع ابتدایی سراسر کشور بعد از گذشت یک ماه از آغاز بازگشایی مدارس همچنان در ایستگاه بلاتکلیفی است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیئت دولت در اواخر شهریور امسال از اجرای طرح توزیع رایگان شیر در مدارس ابتدایی کشور خبر داد و گفت: امسال دوبار در هفته در مقاطع ابتدایی سراسر کشور شیر توزیع می‌شود.

اعلام این طرح بار دیگر از سوی رئیس جمهور در ابتدای سال تحصیلی تأکیدی بر اجرای آن داشت و انتظار می‌رفت هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی این طرح اجرایی شود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این طرح به صورت نمادین در چند شهر و حتی فقط در چند ناحیه تهران به صورت محدود اجرا شده و همچنان در بسیاری از شهر‌ها از جمله مشهد در ایستگاه بلاتکلیفی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طرح توزیع شیر در مدارس استان خراسان رضوی هنوز ابلاغ نشده است، ضمن اینکه هنوز دستورالعملی بابت آن به ما داده نشده است.

صفدر سلطانی نیز درخصوص علت تأخیر توزیع شیر مدارس در استان‌ها افزود: طرح توزیع شیر در مدارس قطعاً می‌تواند به سلامت دانش‌آموزان کمک شایانی کند. علت تأخیر توزیع شیر، مشکلاتی در خصوص نحوه توزیع آن و ارائه راهکار‌هایی برای تأمین شیر در تمامی نواحی بوده است که بعد از رفع آن انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->