سرخط خبرها

گشایش نمایشگاه تجهیزات نوین آزمایشگاهی در مشهد (۹ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۱۸۵۹
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
گشایش نمایشگاه تجهیزات نوین آزمایشگاهی در مشهد (۹ آبان ۱۴۰۲)
هفتمین نمایشگاه تجهیزات نوین آزمایشگاهی خراسان رضوی به همت جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور شاخه خراسان رضوی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گشایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس هیات مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور (جابک)، شاخه خراسان رضوی روز سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه تخصصی در ۴۲ غرفه با حضور شرکت‌های مرتبط با تجهیزات آزمایشگاهی و مواد مصرفی و کیت‌های آزمایشی از سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس به مدت ۲ روز برگزار شده است.

بیژن نجاتی ادامه داد: امسال نخستین سال پس از کرونا است که نمایشگاه تجهیزات نوین آزمایشگاهی خراسان رضوی به طور رسمی برگزار شد که نسبت به نمایشگاه‌های قبلی با استقبال خوبی همراه بود.

وی گفت: در این نمایشگاه مدعوین همه از خانواده علوم آزمایشگاهی از جمله کارشناسان، و کارشناسان ارشد، دکتری علوم آزمایشگاهی وهمکاران پاتولوژیست و ... هستند.

رییس هیات مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور افزود: تجهیزات بروز علوم آزمایشگاهی، محصولات مصرفی آزمایشگاه، انواع کیت‌های مورد استفاده برای آزمایش‌های مربوط به هورمون و بیوشیمی، دستگاه‌های بیوشیمی و ... از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف آشنایی فعالان حوزه آزمایشگاهی با آخرین دستاورد‌ها و تجهیزات این حوزه و ارائه محصولات شرکت‌های معتبر از سراسر کشور برپاشده است و همزمان با برپایی این نمایشگاه نیز برای همکاران حوزه علوم آزمایشگاهی سمینار علمی شرکت پیشگامان سنجش در خصوص کیت‌های مولکولی برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه تجهیزات نوین آزمایشگاهی خراسان رضوی طی روز‌های هشتم و نهم آبان ماه در هتل «نوین پلاس» مشهد برگزار شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->