واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند گوترش: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی» اردن: با نگرانی سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم پیام اژه ای در پی وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه آخرین اطلاعیه ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر پیرامون سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش چهره‌های سیاسی ایران به حادثه هلی‌کوپتر رئیس جمهور درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز
سرخط خبرها

حضور محسنی اژه‌ای در دادگاه پرونده سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو در کرمان

  • کد خبر: ۱۹۲۱۴۱
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
حضور محسنی اژه‌ای در دادگاه پرونده سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو در کرمان
در راستای رویکرد رئیس قوه قضائیه ناظر بر بازدید‌ها و سرکشی‌های مستمر از مراکز و مراجع قضایی، رئیس دستگاه قضا از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان بازدید به عمل آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید از دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان در راستای تاکیدات خود پیرامون بسط و توسعه دادرسی‌های الکترونیک و هوشمندسازی فرآیند‌های قضایی، در جلسه دادرسی الکترونیک یک پرونده مرتبط با سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو حضور یافت.

وی در این جلسه دادرسی الکترونیک، به استماع سخنان متهم پرونده که در زندان حضور داشت و همچنین وکیل وی و یکی از شکات پرونده پرداخت.

متهم پرونده مذکور با شناسایی خودرو‌های فروشی در فضای مجازی، با صاحب خودرو تماس برقرار کرده و به بهانه بازدید از خودرو و آزمایش فنی آن، خودرو را سرقت می‌کرد.

وی در پایان حضور خود در این جلسه رسیدگی، از وکیل متهم و قاضی پرونده، سوالاتی را در خصوص سوابق قبلی متهم مطرح کرد.

رئیس قوه قضائیه در یکی از جلسات دادگاه تجدیدنظر کرمان که با موضوع رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در جریان بود، حضور پیدا کرد.

وی همچنین در جریان حضور در دادگاه‌های تجدیدنظر کرمان، به گفت‌وگوی چهره به چهره با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و استماع مطالب آن‌ها پرداخت و خطاب به مقامات ذی‌ربط قضایی دستور داد که در چهارچوب موازین قانونی به درخواست‌های این افراد رسیدگی شود.

یکی از مراجعه‌کنندگان که رئیس قوه قضائیه بصورت ویژه و بدون‌واسطه به استماع سخنان و تظلم‌خواهی او پرداخت، مادر یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بود؛ رئیس دستگاه قضا پس از استماع تظلم‌خواهی این مادر، دستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->