وزارت ورزش همچنان مالک سرخابی‌هاست صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد حریفان استقلال و پرسپولیس در ۳ هفته پایانی پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس
سرخط خبرها

سیدجلال چرا در انزلی روی نیمکت پرسپولیس نشست؟

  • کد خبر: ۱۹۲۳۱۹
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
سیدجلال چرا در انزلی روی نیمکت پرسپولیس نشست؟
مربی تیم پرسپولیس در انزلی برای اولین بار در لیگ برتر روی نیمکت نشست.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس در حالی در انزلی به مصاف ملوان این شهر رفت که سیدجلال حسینی مربی این تیم برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان مربی موفق شد روی نیمکت این تیم بنشیند.
سیدجلال حسینی از آنجایی که مدرک A مربیگری را ندارد به همین دلیل قادر نیست روی نیمکت بنشیند، اما در انزلی این اتفاق رخ داد.
با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که داود رفعتی ناظر بازی به مربی پرسپولیس مجوز داد که در این بازی روی نیمکت بنشیند چرا که روی سکو‌ها شرایط، مناسب نبود و به همین خاطر سیدجلال موفق شد روی نیمکت تیمش بنشیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->