مستمری اردیبهشت ۱۴۰۳ جاماندگان بهزیستی کشور واریز شد | مستمری حق پرستاری در نوبت واریز منازل مددجویان سیل‌زده بهزیستی خراسان رضوی بازسازی خواهد شد مستمری اردیبهشت ماه معلولان سازمان بهزیستی واریز شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) صدور سماکارت و فراهم شدن امکان سفر نیم‌بها برای معلولان ۹۰درصد معوقات دانشجویان بهزیستی خراسان رضوی پرداخت شد جان باختن نخبه کنکوری دارای معلولیت مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی(۱۵اردیبهشت۱۴۰۳) فعالیت بیش از ۱۷۰ معلم دارای معلولیت در مدارس خراسان رضوی سامانه مشخصات دانشجویان دارای معلولیت تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال است واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی تعداد شهروندان مشهدی دارای معلولیت به ۶۰ هزار نفر رسید ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه معلولان | زمان آزمون تغییر کرد واریز مبالغ نامشخص بهزیستی برای معلولان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) سهمیه خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی معلولان سراسر کشور مشخص شد مستمری حق پرستاری فروردین ۱۴۰۳ معلولان همراه با مابه‌التفاوت واریز شد + مبلغ مستمری (۲۷ فروردین) مستمری کمک هزینه لوازم بهداشتی فروردین ۱۴۰۳ معلولان بدون افزایش واریز شد واریز علی‌الحساب کمک‌هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) مستمری فروردین ۱۴۰۳ معلولان با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد (۲۵ فروردین ۱۴۰۳) استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت واریز مستمری فروردین ۱۴۰۳ مددجویان بهزیستی شایعه است | مستمری کمیته امداد واریز شد
سرخط خبرها
رییس سازمان بهزیستی کشور؛

تاکنون چند مورد مشکوک به کرونا در خراسان رضوی داشته‌ایم

  • کد خبر: ۱۹۲۴۹
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تاکنون چند مورد مشکوک به کرونا در خراسان رضوی داشته‌ایم
معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح اهم اقدامات این سازمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت پوشش، از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می‌شود، در سه روز ابتدایی هفته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید قبادی دانا با بیان اینکه تاکنون هیچ‌ مورد مثبتی  از ابتلا به کرونا ویروس در مراکز تحت پوشش این سازمان گزارش نشده  و این سازمان برای مقابله با ویروس کرونا و کنترل شیوع و بروز این ویروس اقدامات خود را از بهمن ماه آغاز کرده است، گفت: این سازمان اولین دستورالعمل و بخشنامه برای مواجهه با کرونا را در تاریخ پنجم بهمن ماه تهیه و ارسال کرد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از شیوع و بروز این ویروس در سراسر کشور بویزه مناطق پرخطر که در وضعیت قرمز و زرد هستند جلوگیری شود. بنابراین مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود، در سه روز ابتدایی این هفته تعطیل خواهند بود.

رییس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی برخی موارد مانند؛ اختصاص اتاق قرنطینه و بیماردر مراکز نگهداری سالمندان و افراد دارای معلولیت، افراد بیمار دارای اعتیاد و ...  نیاز به بودجه خاصی نداشتیم اما با این وجود لغو ملاقات‌ها با این افراد در این مراکز در دستورالعمل‌ها آمده است. همچنین از تاریخ دوم اسفند تمام مرخصی‌های مدیران سازمان بهزیستی و همایش‌ها و نشست‌ها و ... تا پایان اسفند لغو شده است.

معاون وزیر با اشاره به اجرای دستورالعمل‌ها برای تهیه لوازم بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده همچون ماسک و ... توضیح داد: مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای مراکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان جسمی و حرکتی و ذهنی اختصاص داده شده که با سرانه ۳۰ هزارتومان برای هر نفر به حساب مراکز واریز شده است.

 

تاکنون چند مورد مشکوک در خراسان رضوی داشته ایم

 

به گفته قبادی دانا، در مجموع ۲۸ میلیارد ریال برای تهیه لوازم بهداشتی، موادضدعفونی کننده، ماسک و ... جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مراکز نگهداری  بهزیستی در سراسر کشور تخصیص اعتبار داده شده است. البته ما در ارتباط با تهیه وسایل و تجهیزات و مواد لازم دچار مشکل هستیم که امیدواریم با مدیریت صحیح که از سوی وزارت بهداشت در جریان است این وسایل در اختیار مراکز بهزیستی قرار بگیرد.

وی افزود: سامانه‌ای برای ثبت بیماران مشکوک به کرونا و کرونا مثبت در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی اختصاص داده شده است که تاکنون چند مورد مشکوک را در مراکز بهزیستی قم، فارس، خراسان رضوی و تهران داشته ایم.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: البته موارد مشکوک در استان‌های ذکر شده مورد بررسی قرار گرفتند و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی برای تست کرونا در مراکز نگهداری شبانه روزی گزارش نشده است.

منبع: سازمان بهزیستی کشور

 

در ارتباط با کرونا در ایران بیشتر بدانیم :آخرن اخبار کرونا در ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->