داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

استقلال به دنبال تعویق در پرداخت بدهی سانتاکلارا

  • کد خبر: ۱۹۲۵۱۰
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
استقلال به دنبال تعویق در پرداخت بدهی سانتاکلارا
باشگاه استقلال در تلاش است، پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا بابت انتقال محمد محبی را به تعویق بیندازد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فیفا یک بار باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۰۰ هزار دلار در حق محمد محبی محکوم کرده است. اخیرا علی خطیر در یک برنامه زنده تلوزیونی حاضر شد و اعلام کرد این بدهی ۳۵۰ هزار دلار است و قصد داریم منابع لازم برای پرداخت این بدهی را تامین کنیم.

اما درعین حال باشگاه استقلال نیم نگاهی هم به تعویق پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا دارد و می‌خواهد با طرح دفاعیه‌ای زمان پرداخت بدهی به این باشگاه پرتغالی را قدری عقب بیندازد.


باشگاه استقلال می‌داند که تحت هیچ شرایطی رای بازگشت پذیر نیست، اما در پی آن است با طرح این دفاعیه از بار مالی سنگینی که در ماه‌های آتی به دوشش خواهد افتاد بکاهد.

باشگاه استقلال هنوز دستمزد فصل پیش بازیکنان خود را پرداخت نکرده و اگر بخواهد در چنین شرایطی بدهی به باشگاه سانتاکلارا را نیز پرداخت کند با بحران مالی مواجه خواهد شد.

البته خطیر مدعی شده استقلال در حال حاضر شرایط مالی مطلوبی دارد که این ادعا با توجه به آنچه زیر پوست استقلال می‌گذرد در منافات است. خطیر گفته که استقلال از فصل پیش بیشتر درآمد کسب کرده، اما سوال این است که چرا هنوز نتوانسته بدهی مربوط به فصل پیش بازیکنان را پرداخت کند؟

چه طور می‌شود که باشگاه استقلال وضعیت مالی بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد، اما نتواند با بازیکنان خود تسویه حساب کند؟!

به هرحال شاید حربه استفاده از زمان در ماجرای محبی تا حدی بتواند اوضاع مالی باشگاه استقلال را سر و سامان دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->