نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

الهامی: مس از سنگ اندازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها عبور کرد

  • کد خبر: ۱۹۲۷۳۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
الهامی: مس از سنگ اندازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها عبور کرد
ساکت الهامی، سرمربی تیم مس رفسنجان معتقد است که این تیم با عبور از حاشی به شرایط با ثبات رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ساکت الهامی، سرمربی تیم مس رفسنجان که اکنون درجایگاه ششم جدول قراردارد درباره نتایج اخیر این تیم گفت: «در سه هفته گذشته تنها تیمی بودیم که ۹ امتیاز به دست آوردیم و این نشان دهنده روند رو به رشد تیم مس رفسنجان است. در هفته‌های آغازین نتایج باب میلی به دست نیاوردیم که این موضوع دلایل متعددی داشت. من و بازیکنان با هم هماهنگ نبودیم، ضمن اینکه حواشی عجیب و غریبی علیه تیم شکل گرفته بود و برخی سنگ اندازی می‌کردند. با این حال از این روز‌های سخت عبور کردیم واکنون شرایط خوبی داریم.»


الهامی با اشاره به اینکه تیمش تا امتیاز تیم رتبه سوم جدول فقط یک امتیاز فاصله دارد، گفت: «ما ۱۴ امتیازی هستیم و ملوان هم که درجایگاه سوم جدول قراردارد ۱۵ امتیاز جمع کرده که این نشان دهنده نتایج مطلوب ما در هفته‌های اخیر است. باید این روند را حفظ کنیم. تیم بسیار خوبی داریم و با توجه به حساسیت مدیران روی مسائل فنی تیم، خیلی امیدواریم که به برد‌های خود ادامه بدهیم و با نتایج خوب نیم فصل را به پایان برسانیم.»

الهامی صحبت‌هایش را با این جملات تمام کرد: «در سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم، اما دلیلی بر تداوم برد‌ها نیست و باید خوب تمرین کنیم تا درهفته‌های آینده نیز نتایج مطلوبی بگیریم. حقیقت این است که استحقاق تیم من بیش از ۱۴ امتیاز بود، اما به همین امتیازاتی هم که گرفته شده، راضی هستیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->