سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان ‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد حضرت معصومه‌(س) از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرهنگ ما هستند تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است ویژه‌برنامه‌های بهزیستی مشهد ویژه دختران برگزار می‌شود جشن بزرگ دختران مهرانه در مشهد برگزار شد یک جامعه شناس: ۳۰ درصد دختران دبیرستانی مدرسه نمی‌روند| رشد شدید تحصیلات عالیه زنان پس از انقلاب مشارکت آستان قدس رضوی در آموزش زیست عفیفانه به خانواده‌ها حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه
سرخط خبرها
نمایشگاه «مادر و کودک، الزامات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» برگزار می‌شود

نمایشگاه «مادر و کودک، الزامات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۲۹۸۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: نمایشگاه «مادر و کودک، الزامات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و می‌تواند در راستای هویت‌سازی عمل کند.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه اقدام خوبی در راستای ارائه خدمت و محصولات مورد نیاز مادران و کودکان به صورت یکپارچه و یکجاست.

مسئول شورای سیاستگذاری نمایشگاه «مادر و کودک، الزمات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند در راستای هویت‌سازی عمل کند و علاوه بر رویکرد بازار، رویکرد هویت‌سازی را در ارائه محصولات، خدمات اسباب بازی و ... مد نظر قرار دهد.

سلیمی تصریح کرد: تاکید بر تولیدات داخلی و توانمندسازی عرضه‌کنندگان داخلی، خلاقیت و نوآوری در خصوص بازی‌های مرتبط با رده‌های سنی کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی است که در اولویت قرار دارد.

سلیمی با بیان اینکه در واقع نمایشگاه می‌تواند، بیانگر مسئولیت اجتماعی باشد و به نحوی آن را برای جامعه تبیین نماید، گفت: در این راستا می‌توان در قالب یک فراخوان، اسباب‌بازی‌ها، محصولات و کالا‌هایی را که برخی خانواده‌ها دارند و به فراخور رشد کودک دیگر نیازی به آن ندارند، در قالب یک رویداد مهربانی جمع‌آوری و اگر نیاز به تعمیر و بازسازی دارد این اقدام رقم بخورد و سپس به کودکانی که نیازمند هستند اهدا شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، باید از افراد در سطح بین‌الملل که در حوزه مادر و کودک تاثیر گذار هستند دعوت شود؛ برای مثال می‌توان از سفیران صلح و این قبیل افراد دعوت کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی مشهد با اشاره به ضرورت برندسازی و استفاده از عناوین یکپارچه، بیان داشت: در واقع ما عنوان شهربانو را در پارک‌های بانوان و مجموعه‌های ورزشی داریم و باید به طور کلی تمام اقدامات حوزه مادر و کودک با عنوان یکسان نامگذاری شود.

رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: برای آن که بتوانیم این نمایشگاه را در سطح ملی و فراملی به صورت یک گفتمان واحد در بیاوریم و از آن رونمایی کنیم، در حاشیه نمایشگاه می‌توان اتاق لبخند کودک را برپا کرد که در آن اتاق، مادر و کودک هستند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری کارگاه‌هایی درحاشیه این نمایشگاه نیز خبرداد و افزود: در تمامی حوزه‌های مادر و کودک از جمله حوزه سلامت، آموزش، مهدکودک‌ها، کتاب و کتابخوانی، مباحث پزشکی و مراقبت‌های پزشکی از مادران در قبل و بعد بارداری و دوران رشد کودک و پایش‌های سلامت و از این قبیل کارگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی روانشناسی و همه موارد می‌توانند در برگزاری این نمایشگاه کمک کننده باشند و به این نمایشگاه غنا ببخشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.