نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

مرادمند مشکوک به پارگی رباط یا کشیدگی مینیسک

  • کد خبر: ۱۹۳۹۲۳
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
مرادمند مشکوک به پارگی رباط یا کشیدگی مینیسک
مصدومیت محمد حسین مرادمند به شدت جواد نکونام را نگران کرده است. تکلیف این بازیکن بعد از گرفتن عکس ام آر آی روشن خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام اواخر نیمه اول بازی با تراکتور ناچار شد محمد حسین مرادمند را از میدان بیرون ببرد و به جای او از امید حامدی‌فر استفاده کند.

در این لحظه نکونام بار دیگر روزبه چشمی را به مرکز حط دفاع منتقل کرد تا تیمش بتواند آرایش دفاعی خود را حفظ کند. حامدی‌فر نیز به جای چشمی در خط میانی بازی کرد.

مرادمند، اما قبل از تعویض خیلی تلاش کرد در میدان باقی بماند، اما شدت درد در پای او به حدی بود که دقایق کوتاهی بعد از بازگشت به میدان دوباره درخواست خروج از زمین کرد و نکونام نیز به ناچار از بازیکن دیگری بهره گرفت.

مرادمند که در جریان بازی با آلومینیوم اراک در دقیقه ۸۳ به دلیل خطای محرز روی مرتضی تبریزی از میدان اخراج شد و یک بازی را از دست داد به دنبال احیای دوباره خود در ترکیب استقلال بود، اما مصدومیتی که حالا برای این مدافع به وجود آمده، آینده کاری‌اش را در استقلال به مخاطره انداخته است و هیچ بعید نیست که او زمان قابل توجهی از میادین دور باشد.

درباره اینکه مصدومیت مرادمند تا چه اندازه جدی است تا نتیجه آزمایش‌ها نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد، اما این بازیکن حین خروج از ورزشگاه آزادی به شدت نگران وضعیت پایش بود و با ناراحتی بسیار قدم می‌زد و در صحبت کوتاهی که داشت ابراز امیدواری کرد مصدومیتش حاد نباشد و بتواند به زودی در ترکیب استقلال بازی کند.

اگر رباط پای مرادمند آسیب دیده باشد، وضعیت او پیچیده خواهد شد و شاید به سرنوشت مرتضی پورعلی گنجی دچار شود. اگر هم مصدومیت مرادمند از ناحیه مینیسک پا باشد او نهایت تا دو ماه دیگر به میادین باز خواهد گشت که با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای که برای برگزاری بازی‌های ملی در نظر گرفته شده، بعید است بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

به هرحال تا ساعاتی دیگر تکلیف مرادمند روشن خواهد شد و پزشکان به او خواهند گفت که دلیل درد شدیدی که در پای خود احساس می‌کند چیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->