آب و آبادی دو عامل اصلی مهاجرت هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲ خرداد ماه ۱۴۰۳) | بارش باران از فردا وضعیت آب‌وهوای کشور تا اواسط تیرماه ۱۴۰۳ ۶ منبع طبیعی پروتئین برای کاهش وزن رای دیوان عدالت اداری: شکایت بازنشستگان علیه افزایش مستمری ۱۴۰۲ وارد نیست اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد + لینک سامانه مسافران فرودگاه مهرآباد از این مسیر‌ها استفاده کنند (۲ خرداد ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مشهد (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۶۲۰
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مشهد (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲)
مراسم آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مشهد با حضور مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز، ۲۴ آبان ماه، مراسم توزیع شیر رایگان مدارس با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در یکی از مدارس مشهد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سید امیر شوشتری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در این‌باره، اظهار کرد: با اینکه شرایط مالی و اعتباری مشکل دارد، اما چون حائز اهمیت بوده و موضوع سلامت دانش‌آموزان است، (توزیع شیر رایگان) انجام می‌شود.

وی افزود: پس از اینکه سال‌ها طرح توزیع شیر تعطیل بود، خوشبختانه با هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه کشور دوباره آغاز شد. باید از ۱۳ آبان شروع می‌شد که ما به علت هماهنگی با شرکت‌های طرف قرارداد کمی تأخیر داشتیم و خوشبختانه ۹۰درصد این مسئله حل شده است و به زودی مابقی آن نیز برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: توزیع شیر دو روز در هفته برای ۸۰۰هزار دانش‌آموز ابتدایی در استان که ۳۰۰هزارنفر آنان دانش‌آموزان مشهدی هستند، انجام می‌شود. امید است که توزیع شیر تأثیر مثبتی در یادگیری دانش‌آموزان داشته باشد.

همچنین رضا کشتی‌دار، معاون سلامت و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، عنوان کرد: توزیع شیر در خراسان رضوی از امروز آغاز شده که در هفته دو وعده و تا پایان اردیبهشت‌ماه برقرار است و برای سلامت و تغذیه سالم دانش‌آموزان حائز اهمیت است.

وی افزود: حدود ۷ سال بود که شیر رایگان در مدارس توزیع نمی‌شد، اما به دلیل اهمیتی که دارد این فرایند دوباره آغاز شد. خانواده‌ها حتماً فرهنگ استفاده از شیر را در خانواده و برای دانش‌آموزان نهادینه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->