مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

پنتاگون یگان تفنگداران دریایی را در غرب آسیا مستقر می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۵۱۳۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
پنتاگون یگان تفنگداران دریایی را در غرب آسیا مستقر می‌کند
یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد، وزارت دفاع آمریکا در نظر دارد، تعداد بیشتری از تفنگداران دریایی ارتش این کشور را در غرب آسیا مستقر کرده و روند فزاینده استقرار دارایی‌های نظامی این کشور در این منطقه از زمان شروع جنگ حماس و رژیم صهیونیستی را ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند منبع نظامی آمریکایی به پایگاه اینترنتی مسنجر نیوز آمریکا گفتند، پنتاگون در نظر دارد دستور استقرار یک یگان از تفنگداران دریایی این کشور در غرب آسیا را صادر کند.

این مقام‌های نظامی که نامشان را فاش نکردند اظهار داشتند، به محض صدور این دستور، این تفنگداران باید در عرض ۷۲ ساعت پس از دریافت اطلاعیه مستقر شوند.

در ادامه این گزارش نوشته شد، هنوز تصمیم نهایی در مورد این استقرار اتخاذ نشده و مقام‌های نظامی آمریکا، هنگ ششم یگان تفنگداران دریایی این کشور را برای این استقرار بالقوه در نظر گرفته‌اند. این هنگ که در پایگاه «کمپ لوژون» در کالیفرنیای شمالی مستقر است ناظر بر چهار گردان پیاده نظام است.

همچنین در این گزارش مشخص نشده که پنتاگون در نظر دارد چه تعداد از این تفنگداران دریایی را در منطقه مستقر کرده، چه ماموریتی برای آن‌ها تعیین کرده یا در کجا آن‌ها را مستقر کند.

ماه گذشته میلادی وزارت دفاع آمریکا دستور به استقرار ۲۰۰۰ تن از پرسنل دفاعی را داد. این پرسنل شامل نیرو‌های مستشاری و پشتیبانی در غرب آسیا که در عملیات‌های رزمی مستقیم شرکت نخواهند داشت، هستند.

به طور کلی یک هنگ یگان تفنگداران دریایی ارتش آمریکا شامل سه گردان پیاده نظام و ۲۰۰۰ نیروی ترکیبی است. هنگ تفنگداران دریایی قابل به کارگیری در واحد‌های توپخانه و شناسایی با هدف تشکیل یک تیم رزمی است.

تعدادی از نیرو‌های این یگانه هم اکنون در حوزه دریای سرخ در غرب آسیا استقرار یافته‌اند. گردان اول هنگ ششم تفنگداران دریایی برای ماموریت فرامرزی با قابلیت اجرای عملیات‌های ویژه از جمله خارج سازی شهروندان آمریکا از یک منطقه جنگی به کار گرفته شده است.

این واحد مجهز به چندین بالگرد و قایق مورد استفاده برای فرود نیرو در سرپل‌های ساحلی است.

بعد از اجرای عملیات هفتم اکتبر طوفان الاقصی از سوی نیرو‌های حماس علیه رژیم صهیونیستی، نیرو‌های تفنگدار دریایی آمریکایی به یک مانور در کویت به شکل زودهنگام پایان داده و به اراضی اشغالی نزدیکتر شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->