نحوه دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه!
سرخط خبرها

کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش باران در خراسان رضوی (٣٠ آبان ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۹۵۷۲۸
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش باران در خراسان رضوی (٣٠ آبان ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه اواخر هفته شاهد کاهش ١۵ درجه‌ای دما خواهیم بود، گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی در سطح استان شاهد وزش باد شدید و بارش باران در سطح استان خواهیم بود.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی در سطح استان به‌ویژه نواحی شمال غرب و ارتفاعات شاهد رگبار، رعدوبرق و بارش باران به صورت لحظه‌ای با احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها خواهیم بود.

وی افزود: در نواحی شمال‌غرب بارش‌ها تا بعدازظهر چهارشنبه ادامه دارد و در اوایل صبح چهارشنبه در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش‌ها به صورت رعدوبرق و باران که منجر به لغزندگی معابر و کاهش دید به علت مه آلود شدن جاده‌ها می‌شود، وجود دارد. همچنین طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد گاهی شدید خواهد بود که باعث خیزش گردوخاک در نواحی شمالی شرقی، بادخیز استان و نواحی مرکزی می‌شود. این امر منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در این نواحی خواهد شد.

غیوری‌خواه ادامه داد: از امشب شاهد کاهش دما خواهیم بود و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به عنوان خنک‌ترین روز‌های هفته جاری خواهد بود. گفتنی است که شاهد کاهش دما تا ١۵ درجه خواهیم بود. از اواخر روز چهارشنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما آغاز خواهد شد.

به گفته وی طی این مدت در مشهد نیز شاهد وزش باد همراه با گردوخاک، رگبار و رعدوبرق با احتمال بارش باران خواهیم بود. همچنین شاهد کاهش دما نیز خواهیم بود به گونه‌ای که فردا حداکثر دما در مشهد به ١۶ درجه و حداقل دما به ٢ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٨ و ٢۵ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٣درجه و در سردترین ساعات به ١٠ درجه خواهد رسید.

روز گذشته شهرستان کاخک گناباد با ٧ درجه سردترین‌ و سرخس با دمای ٣٠درجه گرم‌‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با سرعت ٧٩ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. از ١٣ استان بارش باران گزارش شده که بیشترین بارش از شهرستان خوشاب به میزان ٧.۵ میلیمتر ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->