نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

راک استار قبل از «جی تی ای: سن آندریاس» روی یک بازی بقای زامبی‌محور کار می‌کرده

  • کد خبر: ۱۹۶۲۷۸
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
راک استار قبل از «جی تی ای: سن آندریاس» روی یک بازی بقای زامبی‌محور  کار می‌کرده
اوبه ورمیج، مدیر فنی سابق Rockstar North، فاش کرده که راک استار زمانی در حال کار روی یک بازی بقای زامبی‌محور بوده که داستان آن در جزیره‌ای دورافتاده در اسکاتلند می‌گذشته.

شهرآرانیوز - ورمیچ در یک پست وبلاگی که اکنون حذف شده است، به طور مفصل درباره برنامه تولید یک بازی زامبی‌محور با استفاده از کد Vice City صحبت کرده است. طبق گزارش‌ها این طرح در سال ۲۰۰۲ مطرح شده بوده.

ورمیج نوشته که «راک‌استار نورث» (Rockstar North) می‌خواسته یک بازی زامبی‌محور بسازد، زیرا آرتیست‌ها زامبی‌ها را دوست دارند. او توضیح داده که هدف این بوده که کد Vice City را بگیرند و آن را تغییر شکل دهند و یک بازی زامبی‌محور تولید کنند که در جزیره‌ای متروکه و وهم‌آور در اسکاتلند جریان دارد.

قرار بوده در این بازی گیمر‌ها از وسایل نقلیه برای رفت‌وآمد در جزیره استفاده کنند. درواقع حرکت مداوم کلید بقاست و سوخت منبعی ارزشمند محسوب می‌شود که بازیکن باید دائماً دنبال آن باشد. ظاهراً این طرح پذیرفته نشد، زیرا همه افراد درگیر فکر می‌کردند که «بیش از حد افسرده‌کننده» است. درنهایت آن‌ها این طرح را کنار گذاشتند و سراغ عنوان بعدی «جی تی ای» (GTA) رفتند: سن آندریاس (San Andreas).

تقریباً یک دهه بعد، طرح بازی بقای زامبی‌محور در راک استار در بسته الحاقی بازی «رد دد ردمپشن» عملی شد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->