سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن
سرخط خبرها

خودرو چینی در سراشیبی تقاضا؟

  • کد خبر: ۱۹۸۱۰۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
خودرو چینی در سراشیبی تقاضا؟
سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وارداتی برای پرشدن ظرفیت مازاد این خودرو‌ها بازگشایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تقاضا برای برخی خودرو‌های وارداتی و عموماً چینی محدود بوده و به همین دلیل وزارت صمت اقدام به بازگشایی سامانه کرده است. از طرف دیگر به گفته مدیر سامانه، محصولات مونتاژی که تماماً چینی هستند نیز با کاهش تقاضا روبه‌رو شده است.

در عرضه جدید دیگر نیازی نیست که متقاضی خرید خودرو وارداتی مانند نوبت اول ثبت‌نام، مبلغی را نزد بانک بلوکه کند. این تصمیم به دلیل مسئله «خودرو‌های مازاد وارداتی» گرفته شده است. تا به امروز تنها محصولاتی که به مرحله عرضه رسیده‌اند، خودرو‌های وارداتی سایپا و پارس‌خودرو، یعنی چانگان و زوتی و علاوه بر آن‌ها محصولات کیاست.

همچنین تنها خودرویی که تحویل داده شده و در خیابان‌ها نیز به تعداد کمی دیده می‌شود همان چانگان است؛ بنابراین شاید بتوان گفت که ظرفیت مازادی که از آن یاد می‌کند مربوط به تنها خودرو چینی وارداتی است که شماره‌گذاری و تحویل مشتری داده شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->