قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

تیراندازی به یک مغازه در مشهد با سلاح ساچمه‌ای (۲۰ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۹۶۶۸
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
تیراندازی به یک مغازه در مشهد با سلاح ساچمه‌ای (۲۰ آذر ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ با اسلحه ساچمه‌ای به سمت شیشه یک باب مغازه در محدوده بلوار پیروزی مشهد تیراندازی کرد و از محل متواری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان گفت: طبق بررسی‌های اولیه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ با اسلحه ساچمه‌ای به سمت شیشه یک باب مغازه در شهر مشهد تیراندازی کرد و از محل متواری شد.

وی افزود: جستجو‌های پلیسی برای دستگیری عامل یا عاملان این حادثه آغاز شده است.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که تحقیقات گسترده با توجه به سرنخ‌های موجود برای دستگیری عامل تیراندازی آغاز شده، گفت: افرادی که بخواهند به هر دلیلی احساس آرامش و امنیت و نظم و انضباط عمومی شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی رو به رو خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->