سرخط خبرها

فصل سوم برنامه «توحید خانه» از امشب روی آنتن می‌رود

  • کد خبر: ۲۰۰۳۰۰
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
فصل سوم برنامه «توحید خانه» از امشب روی آنتن می‌رود
سردبیر مجموعه تلویزیونی «توحیدخانه» گفت: فصل سوم ویژه برنامه «توحید خانه» به مناسبت فرارسیدن دهه فاطمیه، از امشب توسط شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«امیر جلیلی نژاد» سردبیر برنامه «توحیدخانه» در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: «توحیدخانه» یک برنامه مناسبتی و محصول همکاری مشترک شبکه یک سیما و مرکز ارتباطات و رسانه آستانه آستان قدس رضوی است که در استودیو صاحب الزمان (عج) در مشهد ضبط شده و از طریق شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه در ۲ فصل گذشته، در دهه کرامت طی یک برنامه ۷ قسمتی و در دهه آخر صفر نیز طی یک برنامه ۹ قسمتی برای مخاطبان اجرا شد و فصل سوم آن نیز در قالب ۶ قسمت و با موضوع «زن؛ محورخانواده» به مناست دهه فاطمیه پخش می‌شود. این برنامه در فاصله زمانی ساعت ۱۹ تا ۱۹:۴۵ در معرض مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جلیلی نژاد خاطرنشان کرد: در این برنامه، جمعی از کارشناسان و صاحب نظران حوزه زنان حضور خواهند یافت و پیرامون مسائلی از جمله زن در اسلام، منظومه فکری ائمه اطهار (ع) در مورد جایگاه زن، جایگاه زن در در خانواده و نقش اجتماعی زن، ابعاد وجودی زن در اسلام و تشیع، الگو بودن زن مسلمان در ابعاد و مسائل اجتماعی، جایگاه زن در سیره عملی حضرت رضا (ع)، نگاه انسان دیندار در جامعه مدرن امروزی به مقوله زن و ... گفتگو خواهند کرد. میهمان نخستین قسمت از فصل سوم توحیدخانه نیز خانم دکتر حاج عبدالباقی دکترای علوم قرآن و حدیث و مدرس دانشگاه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->