واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | ریزش بی‌ارزش (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید وزیر راه درباره نهضت ملی مسکن امشب یارانه واریز می‌شود (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) رکوردشکنی سود بدون ریسک اوراق اسناد خزانه اسلامی + نمودار دلیل کاهش پی‌درپی نرخ دلار چیست؟ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سنگ اندازی سامانه‌های متعدد دولت الکترونیک پیش پای کسب وکار‌ها  دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید 
سرخط خبرها

تأکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر حمایت از تولید و صنعت

  • کد خبر: ۲۰۱۱۸۰
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
تأکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر حمایت از تولید و صنعت
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر استمرار حمایت دستگاه قضایی از تولید و صنعت تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جریان سفر به حوزه قضایی فریمان و در دیدار با مسئولان و قضات این حوزه با تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکرد‌های مجموعه قضایی استان دفاع از حقوق عامه است و در این راستا حمایت از فعالیت‌های سالم و مولد اقتصادی در رأس توجهات همکاران ما در سراسر استان قرار دارد.

وی با اشاره به برخی نتایج حمایت‌های دستگاه قضایی از تولید و صنعت گفت: خوشبختانه با حضور میدانی همکاران ما و همراهی بسیار خوب خود صنعتگران و تولید کنندگان مشکلات تعداد قابل توجهی از این بخش پیگیری و حل شده و از بیکاری کارگران زحمتکش جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط رئیس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب فریمان گفت: یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی در این حوزه قضایی قرار گرفته و مطابق گزارش‌های اعلامی و با حضور میدانی قضات و مسئولان قضایی فریمان، با انجام بیش از ۷۰۰ مورد بازدید؛ بیش از ۲۲۰ مشکل در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیلات، مسائل کار و کارگری، زیرساختی، مالیاتی و ... حل شده است که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ادامه داد: تمام مسئولان مکلف به انجام صحیح وظایف قانونی خود هستند، دستگاه قضایی نیز مکلف به نظارت بر حُسن اجرای قانون توسط مدیران اجرایی و برخورد با مدیرانی است که تکالیف خود را به موقع انجام نمی‌دهند و بر همین اساس در گذشته نه چندان دور با ۵ نفر از کارکنان یکی از ادارات به دلیل سوء استفاده از موقعیت شغلی و انجام تخلف برخورد صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در این دیدار‌ها گفت: نقش مدیران صنعتی در ایجاد محیطی امن و آرام برای کارگران بسیار مهم بوده و بدیهی است شرایط مطلوب، به تولید بهتر و بیشتر کمک خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: هرچه اشتغال در جامعه بیشتر و با کیفیت بهتری انجام شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالتبع پیشگیری از وقوع جرائم و سالم سازی جامعه خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->