تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد کدام مقامات کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس
سرخط خبرها

کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور تصویب شد

  • کد خبر: ۲۰۴۹۱۲
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور تصویب شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور را تصویب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۱۸ دی ماه) قرار داشت.

وکلای ملت در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اکثریت آرا با کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی موافقت کردند.

رسیدگی به جزییات این طرح در دستور کار ادامه جلسه امروز نمایندگان مجلس قرار دارد؛ بنابراین گزارش، نظام صنفی - قواعد و مقرراتی است که امور مربوط به سازمان - وظایف - حدود و حقوق افراد و واحد‌های صنفی را طبق این قانون‌تعیین می‌کند.

فرد صنفی شخصی حقیقی یا حقوقی است که در یکی از فعالیت‌های صنفی اعم از تولید - تبدیل - خرید و فروش - توزیع و انجام خدمات‌بدنی یا فکری سرمایه‌گذاری نموده و به عنوان پیشه‌ور و صاحب حرفه و مشاغل آزاد محل کسبی دایر و یا وسیله‌کسبی فراهم کند و تمام یا قسمتی از کالا و یا محصول و یا خدمات را مستقیماً به مصرف‌کننده عرضه نماید فرد صنفی شناخته می‌شود؛ و واحد صنفی، واحد‌های اقتصادی و یا خدمت که فعالیت آن‌ها در محل ثابت یا با وسیله سیار باشد و توسط فرد یا افراد صنفی با اخذ پروانه‌کسب و یا پروانه اشتغال دایر شده و یا بشود واحد صنفی شناخته می‌شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->